Buhuuuu....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. oktober 2009

Ansemusen

Åhr Dorthemusen! Selvfølgelig må du gerne skriver herinde, når du er ked af det! Jeg forstår dig godt, det må være rigtig hårdt engang imellem, at stå alene med alting, også selvom du selv har valgt det! Det er okay at føle afmagt, føle sig alene og mangle en mand i sit liv selvom man har valgt at få et barn alene. Du er jo en kvinde præcis som alle os andre med de samme ønsker, drømme, tanker og følelser

Vi må også snart få gjort noget ved den gåtur, så vi kan få snakket lidt!

Kæmpe knus  Du er altid velkommen til at skrive til mig uanset hvad det handler om. Jeg har jo selv brokket mig til dig med al min selvmedlidenhed!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. oktober 2009

MorTilGustav

Pyha, jeg kender det! Heldigvis er det ikke så ofte det hele "vælter", men jeg har skam også dage hvor alt bare ser sort og totalt uoverskueligt ud. Udsigten til at blive enlig mor er hård men heldigvis har jeg det helt ok med at være single, bo alene og klare mig selv. Man må bare tage det lidt ad gangen. F.eks. lave små lister med hvad der skal klares; så føles det mere overskueligt og som en sejer når man kan krydse tingene af  Stille og roligt. Men der skal bestemt være plads til nogle tude-ture for det er sgu ikke altid let! Det er godt at få renset lidt ud. Held og lykke med det hele!
 Cecilia, Uge 39+1

Anmeld

24. oktober 2009

dorthemus

kommende-mor skriver:

Åh - søde dig, du er bestemt ikke den eneste. Gennem hele min graviditet har mit filter også været ret så tyndt.

Er som om alle følelser lige bliver skruet op for, som med en volumen knap.

Glæde, vrede, ked af det hed o.s.v. Nogle ting går rent ind. Noget kan jeg tåle nogle dage - andre dage slet ikke.

Og den der følelse af at man er helt helt alene i verden, kunne selv min søde mand ikke lave om på

Heldigvis, så varer følelsen kort - og i morgen er du med garanti fit for fight igen

Så hjælper måske ikke så meget det jeg skriver - andet end at du bestemt ikke er den eneste der kan have det sådan.

Tror det er kroppens måde at få renset ud rent mentalt inden man skal være mor - det er ihvertfald hvad jeg bilder mig selv ind, for at det skal give lidt mening

Tak for din søde besked - idag har jeg haft en bedre dag  Og du har ret i, at nogle dage kan man klare mere end andre og det er sikkert hormonerne der er på spil

Pøj pøj med din snarlige fødsel

Anmeld

25. oktober 2009

dorthemus

MoarN skriver:

Du må godt beklage dig.. den der med at fordi man selv har valgt det, så skal man heller ikke brokke/beklage sig gælder altså ikke i min verden, og da slet ikke når man er gravid.. altså vi er altså nogen der bare er/bliver hyperfølsomme, sådan er det bare.. syntes det er ret sødt at din x alligevel forbamede sig..  

Det er hårdt både det praktiske og endnu mere det at man ikke har en til at dele det med, men så har du nu hele baby.dk at dele det med, ville ønske jeg havde fundet siden da jeg var gravid, men jeg lover dig Dorthe at når din lille baby sparker første gang, ser dagens lys, og smiler til dig, dens mor første gang, så betyder alt andet i verden ingenting.. kun det lille øjeblik, og det er det hele værd.. og det gælder jo også alle de andre øjeblikke der kommer

Tak, det blir nok heller ikke sidste suk du/I hører fra mig, selvom dagen idag ser lysere ud

Ja min eks er en god mand. Han kørte mig også ud til Bauhaus igår og hjalp mig med andre småting igår. Godt at have ham i mit liv

Glæder mig også så meget til at føle andet end kvalme, nemlig det lille pus indeni som er en rigtig drillepind og laver masser af ballade i øjeblikket

Anmeld

25. oktober 2009

dorthemus

Cecilia84 skriver:

Pyha, jeg kender det! Heldigvis er det ikke så ofte det hele "vælter", men jeg har skam også dage hvor alt bare ser sort og totalt uoverskueligt ud. Udsigten til at blive enlig mor er hård men heldigvis har jeg det helt ok med at være single, bo alene og klare mig selv. Man må bare tage det lidt ad gangen. F.eks. lave små lister med hvad der skal klares; så føles det mere overskueligt og som en sejer når man kan krydse tingene af  Stille og roligt. Men der skal bestemt være plads til nogle tude-ture for det er sgu ikke altid let! Det er godt at få renset lidt ud. Held og lykke med det hele!
 Cecilia, Uge 39+1

Det gør jeg også - laver lister over gøremål, så det hele ikke vokser én over hovedet

Jeg nyder også alenetilværelsen i dagligdagen - har jo i sidste ende selv valgt det, men engang imellem tager jeg en tudetur og det skal der selvfølgelig også være plads til.

Nu er der ikke længe til for dig - hvor blir det altså spændende og dejligt for dig når din baby kommer ud. Rigtig meget held og lykke med det hele

Anmeld

25. oktober 2009

dorthemus

Ansemusen skriver:

Åhr Dorthemusen! Selvfølgelig må du gerne skriver herinde, når du er ked af det! Jeg forstår dig godt, det må være rigtig hårdt engang imellem, at stå alene med alting, også selvom du selv har valgt det! Det er okay at føle afmagt, føle sig alene og mangle en mand i sit liv selvom man har valgt at få et barn alene. Du er jo en kvinde præcis som alle os andre med de samme ønsker, drømme, tanker og følelser

Vi må også snart få gjort noget ved den gåtur, så vi kan få snakket lidt!

Kæmpe knus  Du er altid velkommen til at skrive til mig uanset hvad det handler om. Jeg har jo selv brokket mig til dig med al min selvmedlidenhed!

JA vi finder snart en dag  Jeg har faktisk ferie i næste uge, skønt!! Så måske en dag der??

Knus Dorthe

Anmeld

25. oktober 2009

Ansemusen

dorthemus skriver:

JA vi finder snart en dag  Jeg har faktisk ferie i næste uge, skønt!! Så måske en dag der??

Knus Dorthe

Det kunne sagtens tænkes

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.