Blefri

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.010 visninger
6 svar
6 synes godt om
17. juni 2020

MariaLS

Hej

jeg har en søn på snart 4 år som stadig bruger ble om natten. Nu er han begyndt at sige at han ikke vil ha ble på om natten og græder når han får den på. 

Han tisser stadig i bleen om natten og det er derfor jeg stadig giver ham den på. Men når han reagere på den måde, er det så på tide at tage den af ham?

Mange hilsener Maria

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2020

Meyer

Profilbillede for Meyer

Jeg ville tag den af, og så købe et vådliggerlagen.

Anmeld Citér

17. juni 2020

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

Helt enig med at tage den af. 
Og ja vådlagner. Flere! Ikeas er gode, ellers har Bilka og jysk vist også. 
Evt hav et sæt klar ved sengen. Lagen, undertøj og “nattøj”(hvad han nu sover i). 

Anmeld Citér

17. juni 2020

Oddi

Profilbillede for Oddi

Tag den ble af! 

Da min søn skulle lære at sove uden ble om natten tog vi ham op og tisse i løbet af natten, ca. 22-23 når vi selv gik i seng. Så tissede han en del der og så er det ikke en syndflod med tis der kommer hvis han tisser i sengen. 
Efter et par uger sådan kunne han sove en helt nat uden at skulle ud og tisse og har haft max 2 uheld. 

Anmeld Citér

17. juni 2020

Miti's mama

Oddi skriver:

Tag den ble af! 

Da min søn skulle lære at sove uden ble om natten tog vi ham op og tisse i løbet af natten, ca. 22-23 når vi selv gik i seng. Så tissede han en del der og så er det ikke en syndflod med tis der kommer hvis han tisser i sengen. 
Efter et par uger sådan kunne han sove en helt nat uden at skulle ud og tisse og har haft max 2 uheld. 

Helt enig - samme oplevelse her 

Anmeld Citér

17. juni 2020

libramarie12

Profilbillede for libramarie12

Når han selv siger det. Vil jeg helt sikkert tag den af ham. Og huske ham på at tisse inden senge tid 

Anmeld Citér

29. juni 2020

MariaLS

Tak for alle jeres svar. Det går så fint uden ble - der er dog uheld men synes alt i alt er det går rigtigt godt.

god sommer.

hilsen Maria

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.