Uddannelse vs arbejde??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. juni 2020

Anonym

Tag en mønt og flippe den.

bestemt først Hvilken del af hvad for eksempel hvad laver du fx 

Hvis den lander på dronning =arbejde.

Lander den på den anden side er det=Skole.

Og ligge så mærke til om du bliver glad eller skuffet på hvad den lander på. Så har du dit valg. 

For lander den på skole og mærker en øv over dette så er det fordi du måske Inderst inde vil gerne arbejde. Eller omvendt 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2020

Anonym trådstarter

Tusind tak for alles meninger og råd. Jeg har nøje tænkt mig om og jeg har valgt jobbet. Det har jeg af flere forskellige grunde og da jeg jo har lavet dette opslag, synes jeg det er på sin plads at fortælle jer grundene  grundene er, at jeg i forvejen har en videregående uddannelse og den top-up jeg gerne vil tage tager kun 1,5 år - den kan jeg sagtens tage om 3 år også - jeg er kun i tyverne. Derudover er det en fantastisk arbejdsplads med gode kollegaer, en god chef og godt miljø, hvilket kan være svært at finde i dag. Jeg synes tanken om, at kunne spare en god sjat penge op og give min familie nogen gode oplevelser, fordi jeg vil få råd til dette, er guld værd. Bonus er, at jeg kan komme af med mit billån inden jeg stifter et su-lån oveni. Sidste grund er, at jeg med mine ønskede 32 timer (jeg kunne få fuldtid) også har god tid til mit barn. 

Tak herfra og rigtig god aften til jer 

Anmeld Citér

18. juni 2020

Nielsen333

Tusind tak for alles meninger og råd. Jeg har nøje tænkt mig om og jeg har valgt jobbet. Det har jeg af flere forskellige grunde og da jeg jo har lavet dette opslag, synes jeg det er på sin plads at fortælle jer grundene  grundene er, at jeg i forvejen har en videregående uddannelse og den top-up jeg gerne vil tage tager kun 1,5 år - den kan jeg sagtens tage om 3 år også - jeg er kun i tyverne. Derudover er det en fantastisk arbejdsplads med gode kollegaer, en god chef og godt miljø, hvilket kan være svært at finde i dag. Jeg synes tanken om, at kunne spare en god sjat penge op og give min familie nogen gode oplevelser, fordi jeg vil få råd til dette, er guld værd. Bonus er, at jeg kan komme af med mit billån inden jeg stifter et su-lån oveni. Sidste grund er, at jeg med mine ønskede 32 timer (jeg kunne få fuldtid) også har god tid til mit barn. 

Tak herfra og rigtig god aften til jer 

Jeg havde gjort det samme! Jeg har et spørgsmål jeg gerne vil stille dig, har du mulighed for at sende mig en privat besked ? 

Anmeld Citér

18. juni 2020

Jixy

Profilbillede for Jixy

Dejligt du fik taget beslutningen 

Nu kan det også være, at du på sigt har mulighed for at spare op, hvis du senere vil tage de 1,5 år med studie - så du til den tid måske slet ikke behøver at tage su lån.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.