ÅÅÅH! Det er virkelig et dilemma, der også plager mig, det der.
Jeg TROR dog, at jeg har besluttet mig til, at jeg ikke vil have den, da jeg har et par lægevenner, der fraråder det, fordi vaccinen var farligere end selve influenzaen... Men der kommer jo nyt om influenzaen, om ikke vaccinen, hele tiden, så jeg må hellere ringe og spørge dem, om der er noget nyt. 
Nå, men hans ekskone er forøvrigt også gravid og praktiserende læge, så hun holder sig rimeligt og nervøst opdateret fra infektionmedicinsk i Skejby, så jeg må hellere igen prøve at høre, hvad hun har tænkt sig at gøre.
En anden ting er, at Skejby Sygehus har lavet et forsknings-/forsøgsprojekt med influenza A, som jeg har meldt mig til. De vil tage en blodprøve fra navlestrengen og en blodprøve fra mig og lillepot, når han er født, for at se, om jeg har haft influenzaen og det vil jeg sørme gerne vide, for det ville i hvert fald være en lettelse at få at vide, at jeg ikke har haft det. Og så vil de følge lillebror for at se, om det får konsekvenser for ham, hvis jeg har haft influen 
Men for hulan, jeg synes, det er svært! For man føler sig faktisk mere tryg ved at få vaccinen eller influenzaen, imens baby stadig er i maven, som du siger, for tænk, hvis det lille menneske skulle bekæmpe den sygdom helt selv! Men hjerneskader og skizofreni til følge? Oh my god...