Hvad hedder jeres børn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. juni 2020

Anonym trådstarter

ChesireKitty skriver:

Freja og Balder

Freja var det eneste navn hendes far og jeg kunne blive enige om, så der er ikke så meget historie med til det. Og da min mand og jeg så skulle have hendes lillebror, blev vi enige om at gå efter Nordiske guder. Balder er født alt for tidligt og i December måned, så historien om guden Balder - hvis mor elskede ham så meget at hun bad alle ting i verden om ikke at skade ham, men glemte mistentenen (som jo typisk hører december til nu) - passede bare så godt til ham at han ikke kunne hedde andet for os.

Vi har fået mange kommentarer om at det er et hundenavn og hans navneskilt på neo var også formet som en hund, men nu er han 3 og folk kunne ikke forestille sig et bedre navn til ham.

Provokerende at blive fortalt til at navnet er til en Hund -

hvorfor er mennsker sådan?

skulle alle drenge børn hedde William ? 

- Jeg synes selv Luna er et hundenavn da jeg er opvokset med mange hunde det, men det betyder ikke jeg skal sige det til andre forældre 

nogen mennsker er bare rvhuller 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2020

Dorthe1986

Her i huset har vi:

Emil  og han hedder Christian til mellemnavn (min søn fra tidligere)

Ella og hun hedder Fine til mellemnavn(fælles)

Johannes og Gustav (min mands to drenge fra tidligere) (de er hver anden weekend)

Vi snakker løst om en fælles mere, men der er jeg bare helt blank på hvad navn der kunne passe sammen der, og når jeg endelig finder på noget så er der en hund i familien der hedder det  :-)

Anmeld Citér

13. juni 2020

Ano18

Min søn hedder faktisk det samme som vores afdøde hund til mellemnavn - det kunne sagtens have været fornavn. Det var ikke pga hunden MEN det var nu en fantastisk hund 

Anmeld Citér

13. juni 2020

Liland

Profilbillede for Liland
Anonym skriver:

Bare en tråd med navene  

Vi har en Jessica og en Sigrid 

Anmeld Citér

13. juni 2020

Nogensmor90

Mine hedder Lucas, Markus, Mathilde Olivia, Lærke Victoria, Malthe Elias og Mikas Noah 

Anmeld Citér

13. juni 2020

CKJ

Profilbillede for CKJ

Vi har en Albert, en Agnes og en Alfred 

Anmeld Citér

14. juni 2020

M O R til J Vega

Vi har Josefine på knap 3 år

(hun hedder Vega til mellemnavn efter min farmor, som jeg var SÅ tæt med. Min farmor dødede !meget! pludselig 3 uger før jeg fødte jeg er den eneste pige ud af mine 6 fætre, så min  farmor forkælet mig meget. I hele min graviditet kaldte hun Josefine for vores stjerne. Min farmor er født på en Ø i Norge der hedder Vega, og dengang, brugte man ens fødested deroppe om kalde navn. Vega er også navnet på den klareste stjerne der lyser i Norden, så da min farmor dødede, stod det klart og det hele gav mening) 

lillesøster der kommer til sensommeren nu her, skal hedde Asta. 
(Og skal hedde Elisabeth til mellemnavn, efter min mands mormor, som er den eneste bedste forældre vi har tilbage. En fantastisk oplevelse at kunne fortælle til en Kommende oldemor, der stadig lever at baby skulle opkaldes efter hende!) 

Anmeld Citér

15. juni 2020

Miia90

Philippa & Nohr 

Anmeld Citér

15. juni 2020

Christabelle

Mila Eline og Isaak Marius 

Anmeld Citér

15. juni 2020

AnoMor

Anonym skriver:

Bare en tråd med navene  

Tobias Viktor men kaldes kun Tobias 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.