Hvad hedder jeres børn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17.938 visninger
31 svar
4 synes godt om
12. juni 2020

Anonym trådstarter

Bare en tråd med navene  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juni 2020

Baby2017

Anonym skriver:

Bare en tråd med navene  

Vi har en Emma og en Sofie

Anmeld Citér

12. juni 2020

LSS

Simon og Lukas 

Liva og Sasja 

Anmeld Citér

12. juni 2020

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

Erik

Magnus

og Viktor på vej :)

Anmeld Citér

12. juni 2020

Mulllesmor

Profilbillede for Mulllesmor

Nicklas og Noah

Anmeld Citér

13. juni 2020

Meyer

Profilbillede for Meyer

Caroline, Astrid Zaza, og Amalie 

Anmeld Citér

13. juni 2020

Chri9000

Profilbillede for Chri9000

Liam, Mads og Mick 

Anmeld Citér

13. juni 2020

ChesireKitty

Freja og Balder

Freja var det eneste navn hendes far og jeg kunne blive enige om, så der er ikke så meget historie med til det. Og da min mand og jeg så skulle have hendes lillebror, blev vi enige om at gå efter Nordiske guder. Balder er født alt for tidligt og i December måned, så historien om guden Balder - hvis mor elskede ham så meget at hun bad alle ting i verden om ikke at skade ham, men glemte mistentenen (som jo typisk hører december til nu) - passede bare så godt til ham at han ikke kunne hedde andet for os.

Vi har fået mange kommentarer om at det er et hundenavn og hans navneskilt på neo var også formet som en hund, men nu er han 3 og folk kunne ikke forestille sig et bedre navn til ham.

Anmeld Citér

13. juni 2020

Ano18

ChesireKitty skriver:

Freja og Balder

Freja var det eneste navn hendes far og jeg kunne blive enige om, så der er ikke så meget historie med til det. Og da min mand og jeg så skulle have hendes lillebror, blev vi enige om at gå efter Nordiske guder. Balder er født alt for tidligt og i December måned, så historien om guden Balder - hvis mor elskede ham så meget at hun bad alle ting i verden om ikke at skade ham, men glemte mistentenen (som jo typisk hører december til nu) - passede bare så godt til ham at han ikke kunne hedde andet for os.

Vi har fået mange kommentarer om at det er et hundenavn og hans navneskilt på neo var også formet som en hund, men nu er han 3 og folk kunne ikke forestille sig et bedre navn til ham.

Elsker navnet Balder 

Anmeld Citér

13. juni 2020

Sscm

Cecilie (rebecca) og Magne 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.