Ihhh :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. oktober 2009

Vingummien

Ej hvor er han sød

Herhjemme er der ikke noget der hedder blomster da min far har et gartneri så er vantil blomster mener kæresten

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. oktober 2009

Trolde_mor

RumlesMor skriver:

Fantastisk.....de der mænd kan jo godt.

Som nogen ved, havde min kæreste og jeg en weekend med misforståelser - men det rettede han op på om søndagen...

Tirsdag aften kom jeg så hjem fra arbejde, og opdagede at der var gjort rent - og i køkkenet lå en seddel om at aftensmaden var gjort klart (skulle blot varmes), at han elskede mig og vores datter - og når han kom hjem ville han give massage og leje en god film.

Så dejligt at have min betænksomme og kærlige kæreste tilbage!!

Aww altså...

Sikke en skøn kæreste du har.. 

I er bare så heldige alle sammen. Fik engang en blomst af min kæreste, men det var en af de første måneder vi var sammen, så er omkring et år siden nu..

Men han er nu stadig god ved mig, så klager ikke..

Anmeld

23. oktober 2009

Trolde_mor

suanne85 skriver:

Ej hvor er han sød

Herhjemme er der ikke noget der hedder blomster da min far har et gartneri så er vantil blomster mener kæresten

Altså altså, man kan da aldrig blive for vant til blomster.. smiler.. Må du da lige fortælle ham hehe

Anmeld

23. oktober 2009

Vingummien

Senia skriver:

Altså altså, man kan da aldrig blive for vant til blomster.. smiler.. Må du da lige fortælle ham hehe

Har jeg prøvet men han mener det er for originalt når jeg kan få blomster hver dag

Anmeld

23. oktober 2009

Trolde_mor

suanne85 skriver:

Har jeg prøvet men han mener det er for originalt når jeg kan få blomster hver dag

Så må du prøve at rose blomster når i er nede i byen sammen, sige de er smukke, og at du overvejer om du skulle købe nogen til dig selv.

Evt. købe nogen og så rose dem og sige at der nu er noget smukt over en buket blomster i stuen eller køkkenet

Sådan små hints

Anmeld

23. oktober 2009

CarinaSB

Jaaa han er sq så mega dejlig  Opskriften er hemmelig da jeg har brugt en del år på at finde den helt rigtige

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.