Ihhh :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.447 visninger
15 svar
0 synes godt om
23. oktober 2009

CarinaSB

Min mand var næsten ved at få mig til at tude idag

Han skulle ned og handle til aftensmaden idag .. og jeg syntes at det tog så laaaang tid .. Så da han kommer hjem har han en buket lang stilket roser med hjem  da jeg så i sjov spørger hva han nu har lavet svare han bare " du skal have dem fordi at du er verdens bedste mor og den dejligeste kæreste man kunne tænke sig" .. uhh mit hjerte smeltede da lige .. Nøøj jeg elsker den mand

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. oktober 2009

bette

nåhh hvor er det bare sødt gjort.. !! og mega søde ord.. man smelter jo helt..

hmm det er godt nok længe siden jeg har fået blomster.. eller de ord for den sags skyld

Anmeld

23. oktober 2009

Betina88

Ej , hvor er det bare sødt af ham ..

Hvor ha' du stillet dem henne , så du ka' dufte til dem hver morgen , når du vågner ?

Anmeld

23. oktober 2009

betjenten

Sød mand du har

Anmeld

23. oktober 2009

RumlesMor

Fantastisk.....de der mænd kan jo godt.

Som nogen ved, havde min kæreste og jeg en weekend med misforståelser - men det rettede han op på om søndagen...

Tirsdag aften kom jeg så hjem fra arbejde, og opdagede at der var gjort rent - og i køkkenet lå en seddel om at aftensmaden var gjort klart (skulle blot varmes), at han elskede mig og vores datter - og når han kom hjem ville han give massage og leje en god film.

Så dejligt at have min betænksomme og kærlige kæreste tilbage!!

Anmeld

23. oktober 2009

TbCp

CarinaSD skriver:

Han skulle ned og handle til aftensmaden idag .. og jeg syntes at det tog så laaaang tid .. Så da han kommer hjem har han en buket lang stilket roser med hjem  da jeg så i sjov spørger hva han nu har lavet svare han bare " du skal have dem fordi at du er verdens bedste mor og den dejligeste kæreste man kunne tænke sig" .. uhh mit hjerte smeltede da lige .. Nøøj jeg elsker den mand

Århhh hvor skønt
Det gider man jo godt have at vide

Hilsen Tina (hvis mand også kom med blomster idag "bare" fordi han elsker mig )

Anmeld

23. oktober 2009

BetonSlotsPrinsesserne

CarinaSD skriver:

Hvor lækkert man... hvad mere kan man ønske sig så?!
Kan du lige fortælle mig opskriften til at finde sådan en mand?

Anmeld

23. oktober 2009

Sujan

århhh hvor sødt- De mænd altså kan være så ubetænksomme og så kommer de bare pludselig og er så dejlige Sød mand du har.

Her den anden aften kiggede min kæreste på mig og sagde "Du er godt nok træt" "ja lidt" svarede jeg "hvad mener du"? Så siger han, "dine øjne bliver mørkeblå når du er rigtig træt.... Der blev jeg også bare så glad og varm indeni, for tænk at han lægger mærke til sådan noget.  (ved ikke om mine øjne bliver mørkere når jeg er træt) Men så sødt og betænksomt sagt:-)

Anmeld

23. oktober 2009

Trolde_mor

CarinaSD skriver:

Awwww... hvor er det bare sødt - man bliver jo simpelthen bare helt varm om hjertet.

Ham har du godt nok været heldig med

Anmeld

23. oktober 2009

Trolde_mor

Sujan skriver:

århhh hvor sødt- De mænd altså kan være så ubetænksomme og så kommer de bare pludselig og er så dejlige Sød mand du har.

Her den anden aften kiggede min kæreste på mig og sagde "Du er godt nok træt" "ja lidt" svarede jeg "hvad mener du"? Så siger han, "dine øjne bliver mørkeblå når du er rigtig træt.... Der blev jeg også bare så glad og varm indeni, for tænk at han lægger mærke til sådan noget.  (ved ikke om mine øjne bliver mørkere når jeg er træt) Men så sødt og betænksomt sagt:-)

Aww... hvor er det altså også bare noget så sødt

Han må virkelig elske dig, når han ser dig så meget i øjnene at han har lagt mærke til dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.