Fodvorter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. juni 2020

Anonym trådstarter

MorTil3+ skriver:

Vi har altid brugt vortex, men en enkelt gang har vi prøvet med æblecidereddike da vortex ikke ville tage den, men det gjorde æblecidereddiken. Bare Google fodvorter æblecidereddike.

Tak 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2020

Anonym trådstarter

Og husk at det ikke er alle vorter som falder af sig selv. Nogen skal man skærer den døde del væk når man behandlet med vortex, hvidløg, frysning eller havd man nu har valgt. Når man så er nået ned til den levende vorte, starter man forfra. På et tidspunkt har man slået hele vorten ihjel og fået den fjernet.

Man kan købe en skalpel på apoteket til formålet 

Jep, den er i sving for at fjerne det døde  

Anmeld Citér

7. juni 2020

Mulllesmor

Profilbillede for Mulllesmor
Anonym skriver:

Er det rigtig? Vi har kæmpet i lidt over ET år for at få dem væk! Nogen bestemt klar neglelak?

utallige gange ved lægen for at få dem frossen.

Næ jeg tog bare ind jeg havde i skabet

Anmeld Citér

7. juni 2020

StineW79

Profilbillede for StineW79
Anonym skriver:

Det da vildt, at det virker  men sikke uheldig hun har været. 
dvs at du skære en tynd Skive hvidløg sætter den Skive fast på fodvorten natten over? 

Ja bare en tynd skive, der dækker fodvorter, også plaster på, natten over. 

Ja det var helt vildt, som de pludselig kom væltende frem. Og de var der nærmeste bare fra den ene dag, til den anden, så det var træls. Vh Stine 

Anmeld Citér

8. juni 2020

Tin

Profilbillede for Tin

Nogen gode råd til fjernelse af fodvorter? 
vi har prøvet wartner, men vi synes ikke at den er særlig effektiv 

Vores søn havde rigtig mange. Og han fik dem oven i hinanden og under tå neglene. Det var så voldsomt at de skubbede hans lille tå negl af.

Efter flere forsøg med alt mulig mærkeligt,  blev vi henvist til en hudlæge. Her fik vi noget kraftig stads (kan ikke huske navnet) . Det skulle smørres på hver aften, og dækkes med plaster,og skabes af 2 gange om ugen. Og her godt 6 mdr efter start, så er alle vorter væk og han er ved at få ny negl på de tæer der var ramt mest.

Det er sindssyg vigtig at være vedholdende med at smøre og skære dødt væk. Igen og igen!

Så hvis alt andet fejler, så få en henvisning til hudlæge.

Anmeld Citér

11. juni 2020

Anonym trådstarter

Tin skriver:

Vores søn havde rigtig mange. Og han fik dem oven i hinanden og under tå neglene. Det var så voldsomt at de skubbede hans lille tå negl af.

Efter flere forsøg med alt mulig mærkeligt,  blev vi henvist til en hudlæge. Her fik vi noget kraftig stads (kan ikke huske navnet) . Det skulle smørres på hver aften, og dækkes med plaster,og skabes af 2 gange om ugen. Og her godt 6 mdr efter start, så er alle vorter væk og han er ved at få ny negl på de tæer der var ramt mest.

Det er sindssyg vigtig at være vedholdende med at smøre og skære dødt væk. Igen og igen!

Så hvis alt andet fejler, så få en henvisning til hudlæge.

Jeg prøver virkelig, at huske og skrabe en gang om ugen og føre ny behandling, af hvad jeg tænker jeg nu vil prøve for at se om det har en effekt 

Anmeld Citér

11. juni 2020

Anonym trådstarter

StineW79 skriver:

Ja bare en tynd skive, der dækker fodvorter, også plaster på, natten over. 

Ja det var helt vildt, som de pludselig kom væltende frem. Og de var der nærmeste bare fra den ene dag, til den anden, så det var træls. Vh Stine 

Hvor mange gange foretog i behandlingen? Og hvordan kan man se forskel på om det er fodvorten der er sort fordi den lever endnu eller om det er effekten fra hvidløgene? 

Anmeld Citér

11. juni 2020

Anonym trådstarter

Mulllesmor skriver:

Næ jeg tog bare ind jeg havde i skabet

Vi har prøvet hvidløg en enkelt nat og derefter smurt med neglelak, hvor mange gang smør du og i hvor lang en periode ?

Anmeld Citér

11. juni 2020

Mulllesmor

Profilbillede for Mulllesmor
Anonym skriver:

Vi har prøvet hvidløg en enkelt nat og derefter smurt med neglelak, hvor mange gang smør du og i hvor lang en periode ?

Jeg har puttet det på hver gang han har været i bad men man kan fx også gøre det hver aften. Det har nok taget to-tre måneder før de var væk

Anmeld Citér

11. juni 2020

StineW79

Profilbillede for StineW79
Anonym skriver:

Hvor mange gange foretog i behandlingen? Og hvordan kan man se forskel på om det er fodvorten der er sort fordi den lever endnu eller om det er effekten fra hvidløgene? 

Altså på den store gjorde vi det 2-3 gange, inden den blev sort og faldt af. Inden da, var den ik sort. Vh Stine 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.