Fodvorter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.636 visninger
19 svar
1 synes godt om
6. juni 2020

Anonym trådstarter

Nogen gode råd til fjernelse af fodvorter? 
vi har prøvet wartner, men vi synes ikke at den er særlig effektiv 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2020

Mulllesmor

Profilbillede for Mulllesmor

Min søn har lige haft to. Jeg smører med klar neglelak - så lukker msn for ilttilførelsen til dem og de vil langsomt forsvinde af sig selv

Anmeld Citér

6. juni 2020

Anonym trådstarter

Mulllesmor skriver:

Min søn har lige haft to. Jeg smører med klar neglelak - så lukker msn for ilttilførelsen til dem og de vil langsomt forsvinde af sig selv

Er det rigtig? Vi har kæmpet i lidt over ET år for at få dem væk! Nogen bestemt klar neglelak?

utallige gange ved lægen for at få dem frossen.

Anmeld Citér

6. juni 2020

StineW79

Profilbillede for StineW79

En tynd skive hvidløg, med et stykke plaster over, natten over. Ved ik hvorfor det virker, men det gør det. 

Vi har brugt det flere gange, på den ældste, som har haft fodvorter flere gange. Vortex og andet kemi har ik virket, men hvidløg har virket hver gang. Vorten blir helt sort og falder ligesom af. Vh Stine 

Anmeld Citér

6. juni 2020

Anonym trådstarter

StineW79 skriver:

En tynd skive hvidløg, med et stykke plaster over, natten over. Ved ik hvorfor det virker, men det gør det. 

Vi har brugt det flere gange, på den ældste, som har haft fodvorter flere gange. Vortex og andet kemi har ik virket, men hvidløg har virket hver gang. Vorten blir helt sort og falder ligesom af. Vh Stine 

Ej det må vi prøve. Bare en enkel gang? Eller?

Anmeld Citér

6. juni 2020

Abracadabra

Gode gamle vortex! Koster en tredjedel af de dyre ting, og det VIRKER!! Lugter i øvrigt helt som vortemedicin i min barndom. Jeg tror, at det er stort set uændret - og medicin som er uændret i 30 år, har vel bevist sin værd...

Anmeld Citér

7. juni 2020

StineW79

Profilbillede for StineW79
Anonym skriver:

Ej det må vi prøve. Bare en enkel gang? Eller?

Hun havde en periode, hvor hun pludselig havde 12 fodvorter fordelt på begge fødder, og lige meget hva vi brugte, kom der flere.

På et tidspunkt søgte jeg på familie e husråd, for fodvorter, og den med hvidløg kom op. Vi tænkte at det var forsøget værd, og JAYYYY det hjalp. Nogen sku 2-4 gange, men så var de også helt væk

Her for noget tid siden, fik hun igen 3. 1 stor og 2 mindre. Hun kom i behandling med et par forskellige ting, og de 2 små forsvandt ret hurtigt, men ik den store. 

Så gik den lige et par gange med hvidløg, også døde den. 

Vi andre 3 i huset, har ik været ramt af fodvorter, men deres klasse, har været hårdt ramt, så behandling endte med at være ret dyrt. Vh Stine 

Anmeld Citér

7. juni 2020

2017morigen

Og husk at det ikke er alle vorter som falder af sig selv. Nogen skal man skærer den døde del væk når man behandlet med vortex, hvidløg, frysning eller havd man nu har valgt. Når man så er nået ned til den levende vorte, starter man forfra. På et tidspunkt har man slået hele vorten ihjel og fået den fjernet.

Man kan købe en skalpel på apoteket til formålet 

Anmeld Citér

7. juni 2020

MorTil3+

Vi har altid brugt vortex, men en enkelt gang har vi prøvet med æblecidereddike da vortex ikke ville tage den, men det gjorde æblecidereddiken. Bare Google fodvorter æblecidereddike.

Anmeld Citér

7. juni 2020

Anonym trådstarter

StineW79 skriver:

Hun havde en periode, hvor hun pludselig havde 12 fodvorter fordelt på begge fødder, og lige meget hva vi brugte, kom der flere.

På et tidspunkt søgte jeg på familie e husråd, for fodvorter, og den med hvidløg kom op. Vi tænkte at det var forsøget værd, og JAYYYY det hjalp. Nogen sku 2-4 gange, men så var de også helt væk

Her for noget tid siden, fik hun igen 3. 1 stor og 2 mindre. Hun kom i behandling med et par forskellige ting, og de 2 små forsvandt ret hurtigt, men ik den store. 

Så gik den lige et par gange med hvidløg, også døde den. 

Vi andre 3 i huset, har ik været ramt af fodvorter, men deres klasse, har været hårdt ramt, så behandling endte med at være ret dyrt. Vh Stine 

Det da vildt, at det virker  men sikke uheldig hun har været. 
dvs at du skære en tynd Skive hvidløg sætter den Skive fast på fodvorten natten over? 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.