Anonym skriver:
Det er så spændende at høre, hvor forskelligt det er fra kvinde til kvinde og graviditet til graviditet. Tak fordi i gider at svare 
I forhold til møbler tænkte jeg tremmeseng, puslebord og evt. sådan noget som garderobeskab eller et eller andet. Jeg har ikke tænkte mig at pynte og møblere efter køn som sådan, altså blå eller lyserøde vægge eller alt i blå eller lyserød, men bare det at gøre noget klart inden baby kommer til verden.
Når I mærkede liv, er det i form af dunken i underlivet eller? Hvordan vil I beskrive det bedst muligt?
Synes nogle gange at jeg mærker dunken i underlivet og eller er mine tarme lidt mere aktive end før jeg var gravid 
Det lidt svært at sætte ord på hvordan det føles når man mærker bevægelser....... tænk,at i uge 16 baby er mega lille og hvad såden en lille en kan sparke til
Men når du mærker det og bliver bevidst om det så bl7ver du ikke i tvivl at det er baby du mærker. Dette kommer som regel gentagende gange.
Og glæd dig til du kan mærke den lille hikker. Jeg har altid været vild med deres hikkerier......
Anmeld
Citér