2.trimester wuhuu

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. juni 2020

Barn3

Anonym skriver:

Det er så spændende at høre, hvor forskelligt det er fra kvinde til kvinde og graviditet til graviditet. Tak fordi i gider at svare 

I forhold til møbler tænkte jeg tremmeseng, puslebord og evt. sådan noget som garderobeskab eller et eller andet. Jeg har ikke tænkte mig at pynte og møblere efter køn som sådan, altså blå eller lyserøde vægge eller alt i blå eller lyserød, men bare det at gøre noget klart inden baby kommer til verden.

Når I mærkede liv, er det i form af dunken i underlivet eller? Hvordan vil I beskrive det bedst muligt? Synes nogle gange at jeg mærker dunken i underlivet og eller er mine tarme lidt mere aktive end før jeg var gravid 

Det lidt svært at sætte ord på hvordan det føles når man mærker bevægelser....... tænk,at i uge 16 baby er mega lille og hvad såden en lille en kan sparke til

Men når du mærker det og bliver bevidst om det så bl7ver du ikke i tvivl at det er baby du mærker. Dette kommer som regel gentagende gange.

Og glæd dig til du kan mærke den lille hikker.  Jeg har altid været vild med deres hikkerier......

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juni 2020

Anonym trådstarter

Barn3 skriver:

Det lidt svært at sætte ord på hvordan det føles når man mærker bevægelser....... tænk,at i uge 16 baby er mega lille og hvad såden en lille en kan sparke til

Men når du mærker det og bliver bevidst om det så bl7ver du ikke i tvivl at det er baby du mærker. Dette kommer som regel gentagende gange.

Og glæd dig til du kan mærke den lille hikker.  Jeg har altid været vild med deres hikkerier......

Jeg glæder mig til det hele  Har villet være mor længe, så jeg ser frem til det at mærke bevægelser og mærke hikke og samle ting til baby OG til baby kommer ud 

1. Har I nogle gode råd til graviditeten? 

Anmeld Citér

6. juni 2020

Barn3

Anonym skriver:

Jeg glæder mig til det hele  Har villet være mor længe, så jeg ser frem til det at mærke bevægelser og mærke hikke og samle ting til baby OG til baby kommer ud 

1. Har I nogle gode råd til graviditeten? 

Hvad mener du med råd til graviditeten?��

Min bedste råd er at NYDE DET!

Skriv dagbog og nyd tiden med din bedste halvdelen!

Forkæl dig selv!

Og husk at holde pauser!

Og jo mere positiv og afslappet du er under graviditeten, jo lykkelige baby få du.

Det er mine bedste bud!

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.