Anonym skriver:
Hvor meget anderledes vil du sige at det er med din 4 graviditet? Hvordan var det med din første I forhold til mave og symptomer? Læste mig frem til at man både kan mærke graviditeten tidligere og at maven vokser hurtigere efter den første. Er på så spændt på når maven kommer til at vokse 
Siden sidste uge synes jeg også jeg har kunnet mærke mine tarme mere end hvad jeg plejer. Og at der her og der kommer nogle følelser af bobler i underlivet, sådan kort 'blup' og så igen lige efter og så er der ellers lidt stille.
Jeg har også været lidt forsigtig med at afsløre min graviditet, det er ikke noget jeg poster på Facebook eller noget. Har haft svært ved at blive gravid, så det at se liv ved 12 ugers scanning var fantastisk
men du mener jeg skal vente endnu med møbler?
Ved du, om det er en dreng eller pige du har i maven?
og mange tak!
Jeg vil ikje sige,at det er mere anderledes for 4. Eneste forskel er at maven vokser hurtiger frem.
Med nr 1 var jeg slank,med god mavemusklen
. Det var en dreng,så jeg fik ikke ret meget på. Så fornuftigt ud. Maven var langsommere med at vokse.
Nr 2 var pigen- fedtlage overfækkede mid fra top til tå.
Nr 3 mave voksede markant hurtiger.
Vi har en lille mellemrum mellen nr 3 og 4 og jeg havde ikke smidt mine extra kg fra graviditet nr 3,dod trods det syntes jeg jo srlv at jeg kunne tyddeligt se min mave vokse fra uge 12
Jeg har ikke været til usg nr 2, det skal jeg først om 12 dage,så om det dreng eller en pige-vedes ikke. Grunden til så sen scanning er at jeg havde ilke mens,da jeg ammede,dog graviditet planlagt,bare grunden travlthed glemte at lave test den måned og så snart fandt heg ud,at jeg venter mig! Vi var så lykkelige.
Kan godt forstår din lykke! Det er det smukkeste man kan som kvinde opleve!
Jeg har altid ventet med at gøre tingene klar. Derfor vil jeg fra hele mit hjerte anbefale dig også at afvente lidt endnu. Jeg ved godt at det er fristende, men tænk mere på dig selv nu og forkæl dig selv.
Måske spurgte du om symotomer. Alle 4 gang døjede jeg med kvalme og ja,til ca 16 uger. Alle mine graviditeter startede med feber,slemme forkølelser og herpis. Ja,så det har ca været ens med start.