Datter er far-syg!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.139 visninger
7 svar
3 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
1. juni 2020

MEF

1. Vi har en fantastisk pige på 21 måneder. Hun er glad og trives på alle måder - både hjemme og i dagplejen. 
    Mens dagplejen har været lukket pga Corona, har hun været hjemme sammen med far. Jeg er sygeplejerske og har derfor været ret meget på arbejde. Ud over det er det nærmest altid far der afleverer og henter fra dagpleje, fordi han har kortere arbejdsdage end jeg. Jeg er derudover gravid og har haft en del uger hvor jeg har været drænet af træthed, så jeg har klemt en lur ind når jeg har haft mulighed for det.
    Der er ingen tvivl om at far bruger mere tid sammen med vores datter end jeg gør! 
    De har det fantastisk sammen og jeg elsker at de har sådan en stærk relation og han er utvivlsomt verdens bedste far. 
    Men når jeg er alene med hende spørg hun hele tiden efter far og siger at hun savner ham og hun vil kun trøstes af far Og også helst puttes, skiftes og bades af far. Jeg er også lidt mere skrap og sætter lidt mere faste rammen, så når vi er der sammen er det tit mig der er lidt en bussemand og tager kampen om at man skal sidde på numsen når man spiser og hvis man vil ud, så skal man have solcreme på inden Osv. Ikke fordi far ikke kan eller vil tage kampene, men det betyder nok bare ikke helt lige så meget for ham.
    Jeg kan mærke at det Nogengange gør mig lidt ked af det at jeg ikke har den samme tætte relation som de har... 
    Jeg synes tit jeg høre om børn der er mor syge og hvor det kun er mor der dur, men er der andre der oplever det omvendt? Hvor far er den bedste.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juni 2020

IenFart

Profilbillede for IenFart