Snoopy77 skriver:
Der er en liste med intervaller i bogen, som jeg ikke kan huske men så vidt jeg husker gik der aldrig mere end halvandet eller to minutter før jeg gik ind til min datter. Jeg tror det tog fire-fem dage.
Har I været igang med principperne endnu? 

Hej Snoopy, men også jer andre - og jer, der evt. overvejer bogen i fremtiden.
Jeg skylder en opdatering.
Vil sige, at vi for første gang nu har et barn, der sover igennem hver aften. Og ja, vi har brugt bogen, så for vores vedkommende, kan vi helt klart anbefale den.
Dog skal man - synes vi - også ha' sine egne holdninger med. Vi havde aftalt, at vi ikke ville gå til det ekstreme, som bogen godt kan køre op til engang i mellem, men principperne, rutinerne, mm <-- det har virket for os.
Og 90% af alle dem, vi har fortalt, at vi vil bruge eller bruger bogen har kigget måbende og reageret på en måde, så man skulle tro, at vi var dårlige forældre. Og flere har kommenteret negativt på det. Ingen af dem - som i 0 - har rent faktisk læst bogen.
De negative holdninger siger mig intet.
Nu har vi et barn, der sover igennem, vi er forældre, der har langt mere overskud, vi skal ikke længere liste rundt på tæerne om natten og sove- og vågnetiderne er næsten ens hver dag (+/- 30 min).