Hej igen.. Ja, i januar skrev jeg, omkring problemer med natterutinen og søvnen. Så gik der et par dage, hvor alt var "ok"..
Nu er vi i snart i juni.. Jeg skrev i januar... shit, jeg er træt... Nætterne har siden da været dårlige.. jeg kan tælle på én hånd de antal gange, min datter har sovet igennem og nu kan jeg virkelig mærke, hvor meget det slider på mig, mit forhold, mit engagement på job, mm... Jeg kan ikke huske, hvornår jeg sidst har sovet 6 timer i streg (hvis man ser bort fra den håndfuld gange, hun er sovet igennem)..
Har forsøgt alverden og har forsøgt intet (som i at skabe samme rutine og virkelig geare ned), men hver aften, når hun skal puttes, så er det minimum 30 min gråd (få gange - som i virkelig få gange - er det måske 10 min)....
Derefter skal der være musestille i hjemmet for ellers vågner hun... Og selvom jeg kan høre et hår ramme jorden (så stille er der!), så vågner hun adskillige gange om natten og jeg er virkelig ved at være brugt...
Da hun kom verden var vi en kort tur forbi børneintensiv og det jeg så derovre gør, at jeg uagtet det ovennævnte er utrolig taknemmelig for, at min datter er sund og rask, så jeg klager ikke... Jeg er bare træt.. Og det må man også gerne være, selvom det ku' have være været værre....
Jeg ville spørge efter råd, men har fulgt så mange og hørt så mange, at jeg bliver ved med at sige "det er nok bare min datter...", når det ikke lykkedes..
Min mand har købt bogen 'Godnat og sov godt', som hans vennepar har brugt på deres 2 børn, hvor det har virket...
Har andre brugt bogen? Og venligst undlad kommentarer om, at bogen skal brændes og det ene og det andet negativt.. Jeg vil blot høre, om andre har brugt den med succes...