Hvad er dette? (Klamt billede)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. maj 2020

CBbaby

Soonmom skriver:

Jeg synes overhovedet ikke det ligner koagle, det ser jo slet ikke "størknet" ud 

Hvad det er ved jeg ikke, men sikkert en god ide lige at få det tjekket 

Hapset fra sundhed.dk 

“Et koagel er en klump, der dannes af blodet.” 

Så det passer meget godt :-)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. maj 2020

ria1989

17. dag og det går kun én vej - den forkerte... Hmm..

Hvis jeg var dig - og det kan jeg læse flere andre også deler af holdning - så var jeg gået til læge.

Helt fint at spørge et forum som herinde - men ingen af os (der har svaret i hvert fald) er læger og selvom man får noget lignende, så behøver det ikke nødvendigvis være det samme.

Better be safe than sorry - ikke fordi jeg siger, at der er noget - jeg ved det simpelthen ikke.

Anmeld Citér

31. maj 2020

Soonmom

CBbaby skriver:

På fødegangen og gynækologisk afdeling kaldte de det dét. Og mine lignede ret præcist det billede der... 

Det er jo størknet som en klump gelé. Det er ikke indtørret “størknet”. Og som jeg har forstået det, så er det netop når blodet koangeler, det bliver gelé klumper. Ellers ville det flyde 

Jeg ved godt hvad det er og jeg synes helt sikkert stadig det ser for usammenhængende og smattet ud 

Anmeld Citér

31. maj 2020

CBbaby

Jeg ved godt hvad det er og jeg synes helt sikkert stadig det ser for usammenhængende og smattet ud 

Helt fair  

Det ligner bare fuldstændig alle de gange (+20) jeg havde det. (Og derudover ved mine 4 aborter og 2 fødsler). 

Ts: jeg har billeder af mine, hvis du vil se. De billeder er tjekket af 1 sygeplejerske, 1 jordemoder og en læge. De ligner ret meget din. 

Men igen - jeg ville altid kontakte en læge alligevel :-)

Mest fordi det er baggrunden for blodet som er det mest relevante. Jeg ville blot berolige og sige, at blodet nok ikke var en cyste - men det geleagtige man kan få, når der opstår en blødning der størkner undervejs. Men hvorfor du bløder er jo vigtigt at finde ud af. 

Anmeld Citér

15. juni 2020

Anonym trådstarter

(Billede-advarsel igen) 

Jeg kontaktede læge, som sagde jeg skulle have fat i gynækologen, så ham kontaktede jeg. Jeg fil en tid d. 9/7, selvom jeg havde blødt i en længere periode. 

har blødt meget, men for 3 dage siden stoppede det. Havde skiftet bind ud med trusseindlæg, men nu bløder jeg lige pludselig voldsomt igen 

Jeg ville gå i seng før, men da jeg rejste mig løb det nærmest ud og den her landede i trussen. Tænker jeg kontakter gynækologen igen i morgen, men jeg er lidt utryg igen 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

15. juni 2020

Anonym trådstarter

CBbaby skriver:

Helt fair  

Det ligner bare fuldstændig alle de gange (+20) jeg havde det. (Og derudover ved mine 4 aborter og 2 fødsler). 

Ts: jeg har billeder af mine, hvis du vil se. De billeder er tjekket af 1 sygeplejerske, 1 jordemoder og en læge. De ligner ret meget din. 

Men igen - jeg ville altid kontakte en læge alligevel :-)

Mest fordi det er baggrunden for blodet som er det mest relevante. Jeg ville blot berolige og sige, at blodet nok ikke var en cyste - men det geleagtige man kan få, når der opstår en blødning der størkner undervejs. Men hvorfor du bløder er jo vigtigt at finde ud af. 

Jeg ku måske godt tænke mig at sammenligne, hvis du har lyst til at dele. Synes den havde en anden tekstur denne gang, selvom jeg har haft en del klumper efterhånden 

Anmeld Citér

16. juni 2020

Camillos

Anonym skriver:

(Billede-advarsel igen) 

Jeg kontaktede læge, som sagde jeg skulle have fat i gynækologen, så ham kontaktede jeg. Jeg fil en tid d. 9/7, selvom jeg havde blødt i en længere periode. 

har blødt meget, men for 3 dage siden stoppede det. Havde skiftet bind ud med trusseindlæg, men nu bløder jeg lige pludselig voldsomt igen 

Jeg ville gå i seng før, men da jeg rejste mig løb det nærmest ud og den her landede i trussen. Tænker jeg kontakter gynækologen igen i morgen, men jeg er lidt utryg igen 

Synes godt nok det er lang tid du skal vente når du bløder så længe og uhæmmet

Anmeld Citér

16. juni 2020

koeapabshicar

Jeg synes det lyder helt skørt at du bløder i så lang tid og ikke bliver undersøgt! Også selvom du har haft en kort blødnings pause. 

Anmeld Citér

16. juni 2020

Anonym trådstarter

Tak - jeg føler altså også er det er ret uoverskueligt  

Det var ikke til at komme igennem telefonisk, men jeg har skrevet en besked til lægen og håber at de svarer og kommer med en akut-tid. 

Anmeld Citér

18. juni 2020

Baby.mamma

Hold da op  Opdater gerne 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.