Al den snak om en blogger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. maj 2020

årgang84

Profilbillede for årgang84

Trist med trist på at hun stadig kan fylde så meget. 

Hun skejer ud. Undskylder. Stopper med reaility som hun laver et større set up om hver gang også starter møllen igen. Medierne labber det lort i sig.

Den pige skulle ikke have taletid de næste måneder år. Med mindre man har betalt for at ville se hvad hun skriver.

Ingen tvivl om hun har noget at kæmpe med. Men det vist på tide at der ikke er online den kamp bliver udkæmpet. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2020

IenFart

Profilbillede for IenFart
Anonym skriver:

Jeg kender ikke hende der tales om. Det interesserer mig ikke. Hun lyder som én person med brug for hjælp.

Men ... alle jer som følger med: Hun findes jo kun, fordi I følger med, klikker, læser artikler, giver hende tid og opmærksom og betaler med jeres klik?

Det er så sandt.

Jeg tror det er som et traffikuheld - man bør kigge væk,  men der er nok mange som har det sådan "Hvad faen har hun NU lavet?". Jeg følger hende ikke og opsøger på ingen måde nyheder om hende, men jeg er på twitter og så dukker det sgu op alligevel.

Det undrer og bekymrer mig til gengæld lidt, at hun åbenbart har man ret unge følgere for hun har da ved gud intet positivt at bidrage med for børn og unge teenagere.

Anmeld Citér

25. maj 2020

Anonym

Anonym skriver:

Jeg kender ikke hende der tales om. Det interesserer mig ikke. Hun lyder som én person med brug for hjælp.

Men ... alle jer som følger med: Hun findes jo kun, fordi I følger med, klikker, læser artikler, giver hende tid og opmærksom og betaler med jeres klik?

Jeg er helt enig med dig hun lyder som en der har brug for hjælp 

Anmeld Citér

25. maj 2020

Ano18

Jeg synes det er trist og forfærdeligt, synd - og omsorgssvigt fra diverse ift. hende. Hun er jo SÅ syg. Hun ved ikke hvad hun selv reelt laver eller udsætter sig selv for. Hun ser ikke konsekvenserne og indenfor de nærmeste år så ender det med et selvmord (Eller som “narko-prostitueret&rdquo, - ikke fordi hun vil dø, men ved en fejl, pga hendes borderline (ønske for opmærksomhed) og hendes ligegyldighed overfor egen “sundhed”. Og måske fordi hun føler hun efterhånden er nødt til at finde på noget nyt og driver den videre og videre. 

De sociale medier og reality-tv - de “muligheder” verden lægger op til, er ikke for en der er syg som Fie. Hun burde være blevet stoppet og ja det er lettere sagt end gjort, men det virker ikke som om hendes familie ligefrem stopper hende adfærd. Hun burde aldrig have fået lov at være med til reality tv overfor dem der laver de programmer og hun skulle være udelukket fra Instagram og alle andre medier. Man har ansvar for sig selv og andre, når man er rask og kan tage det ansvar men når man er ude på så stort et skråplan skal nogen sgu stoppe en. Hun får jo aldrig et normalt omdømme. Hun er jo blevet til grin og ydmyget med at nogen lader hende vise billeder af fx. at hendes tænder er skåret helt ned og at hun har fået den forfra og bagfra på en gang, fra to andre realitygutter etc.

Helt enig i man ikke skal følge hende eller give hende nogen som helst form for opmærksomhed. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.