Der har på det seneste været rigtig meget snak på de sociale medier om en vis ung kvindelig blogger, og især om hendes rollemodel for sine unge følgere, og hvorfor den er problematisk. Jeg vil nødig reklamere for noget der har med hendes person at gøre, men nu har jeg skisme lige opdaget, at hun har oprettet en side, hvor man for ca 350 gode danske kroner om måneden kan få adgang til intime billeder af hende
Jeg burde måske ikke være overrasket, set i lyset af de andre ting hun har beskæftiget sig med, men jeg er faktisk virkelig chokeret! Jeg har ellers intet imod at kvinder tjener penge på at være letpåklædte, har altid tænkt at det da er bedre end prostitution, da man jo slipper for risikoen for kønssygdomme, fysisk vold osv. Meeen når man har mange unge følgere synes jeg måske det er over grænsen? Man burde måske i hvert fald lade være med at linke direkte til siden på sin instagram, som netop bliver besøgt af tusindvis af unge piger. Hvad mener I? Jeg gætter på at mange vil kunne regne ud hvem jeg taler om, men vil ikke skrive det, da jeg netop ikke vil agere reklamesøjle, og jeg tænker man godt kan tage stilling til det jeg skriver uden at vide hvem det er det handler om.
Anmeld
Citér