Al den snak om en blogger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.229 visninger
23 svar
17 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
24. maj 2020

Anonym trådstarter

Der har på det seneste været rigtig meget snak på de sociale medier om en vis ung kvindelig blogger, og især om hendes rollemodel for sine unge følgere, og hvorfor den er problematisk. Jeg vil nødig reklamere for noget der har med hendes person at gøre, men nu har jeg skisme lige opdaget, at hun har oprettet en side, hvor man for ca 350 gode danske kroner om måneden kan få adgang til intime billeder af hende  Jeg burde måske ikke være overrasket, set i lyset af de andre ting hun har beskæftiget sig med, men jeg er faktisk virkelig chokeret! Jeg har ellers intet imod at kvinder tjener penge på at være letpåklædte, har altid tænkt at det da er bedre end prostitution, da man jo slipper for risikoen for kønssygdomme, fysisk vold osv. Meeen når man har mange unge følgere synes jeg måske det er over grænsen? Man burde måske i hvert fald lade være med at linke direkte til siden på sin instagram, som netop bliver besøgt af tusindvis af unge piger. Hvad mener I? Jeg gætter på at mange vil kunne regne ud hvem jeg taler om, men vil ikke skrive det, da jeg netop ikke vil agere reklamesøjle, og jeg tænker man godt kan tage stilling til det jeg skriver uden at vide hvem det er det handler om. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2020

Sprit25

Jeg skriver gerne navnet: Fie! 

Fie er lige nu, helt tydeligt, inde i en dårlig periode. Men hun skal have forment adgang til Instagram 

Anmeld Citér

24. maj 2020

Anonym trådstarter

"Naughty Scandinavian beauty but with a twist of class. Celebrity TV-personality from Denmark... Looking forward to entertain you with my body, words and charm. If you buy me something from my Amazon wishlist, I'm gonna wear it naked and post a photo with it.
Feet/socks too.. for my loves. I ANSWER ALL PRIVATE MESSAGE'S, you all matter to me."

Igen, jeg er overrasket over hvor chokeret jeg er. Men kan også bare mærke jeg slet ikke ville have noget imod det hvis hun ikke havde alle de unge følgere. Puha, jeg håber der er nogle forældre derude der vil tage en rigtig god snak med deres teenagere. Ja, man skal nok have fat i børn helt ned til en 7-8 år hvis man vil være på den sikre side 

Anmeld Citér

24. maj 2020

Abracadabra

Anonym skriver:

Der har på det seneste været rigtig meget snak på de sociale medier om en vis ung kvindelig blogger, og især om hendes rollemodel for sine unge følgere, og hvorfor den er problematisk. Jeg vil nødig reklamere for noget der har med hendes person at gøre, men nu har jeg skisme lige opdaget, at hun har oprettet en side, hvor man for ca 350 gode danske kroner om måneden kan få adgang til intime billeder af hende  Jeg burde måske ikke være overrasket, set i lyset af de andre ting hun har beskæftiget sig med, men jeg er faktisk virkelig chokeret! Jeg har ellers intet imod at kvinder tjener penge på at være letpåklædte, har altid tænkt at det da er bedre end prostitution, da man jo slipper for risikoen for kønssygdomme, fysisk vold osv. Meeen når man har mange unge følgere synes jeg måske det er over grænsen? Man burde måske i hvert fald lade være med at linke direkte til siden på sin instagram, som netop bliver besøgt af tusindvis af unge piger. Hvad mener I? Jeg gætter på at mange vil kunne regne ud hvem jeg taler om, men vil ikke skrive det, da jeg netop ikke vil agere reklamesøjle, og jeg tænker man godt kan tage stilling til det jeg skriver uden at vide hvem det er det handler om. 

Jeg er holdt op med at følge de bloggere, som jeg mener er oplagt håbløse. Blandt andet hende, du skriver om - men også flere andre, som lever af en stor følgerskare. Jeg gider ikke støtte dem med min opmærksomhed (og dermed økonomisk). 

Anmeld Citér

24. maj 2020

Anonym trådstarter

Sprit25 skriver:

Jeg skriver gerne navnet: Fie! 

Fie er lige nu, helt tydeligt, inde i en dårlig periode. Men hun skal have forment adgang til Instagram 

Lige nu? Det har hun da vist været siden hun blev kendt. Kan dog godt tilslutte mig at det er gået mere og mere ned ad bakke 

Anmeld Citér

24. maj 2020

Anonym trådstarter

Abracadabra skriver:

Jeg er holdt op med at følge de bloggere, som jeg mener er oplagt håbløse. Blandt andet hende, du skriver om - men også flere andre, som lever af en stor følgerskare. Jeg gider ikke støtte dem med min opmærksomhed (og dermed økonomisk). 

Jeg følger hende ikke, men fordi der er så mange på Instagram der er kommet med hentydninger til hende blev jeg simpelthen fristet til at gå ind på hendes profil, og vupti, så var der et link til den hjemmeside med billederne 

Anmeld Citér

24. maj 2020

Sprit25

Anonym skriver:

Lige nu? Det har hun da vist været siden hun blev kendt. Kan dog godt tilslutte mig at det er gået mere og mere ned ad bakke 

Hun har angiveligt boarderline eller er bipolar. Kan sgu ikke lige huske det. Det her er et klassisk Fie mønster. Giv det en uge, så tuder hun over det igen

Anmeld Citér

24. maj 2020

Anonym trådstarter

Sprit25 skriver:

Hun har angiveligt boarderline eller er bipolar. Kan sgu ikke lige huske det. Det her er et klassisk Fie mønster. Giv det en uge, så tuder hun over det igen

Jeps, borderline og PTSD ifølge hende selv. Jeg kan simpelthen ikke forstå hvor hendes forældre er i alt det her. Er med på de selvfølgelig ikke kan tvinge hende til at stoppe, men de kunne måske tage en form for afstand fra hendes handlinger. Det tror jeg jeg ville føle mig nødsaget til hvis jeg var dem. Man er jo nødt til at forholde sig til at så mange unge følger med. Nu kommer jeg i øvrigt lige i tanke om, at det da ikke er så længe siden hun fik skamferet sine helt almindelige flotte tænder for at få sat nogle kunstige udenpå. Hun har da tilsyneladende et behov for at overgå sig selv konstant 

Anmeld Citér

24. maj 2020

Sprit25

Anonym skriver:

Jeps, borderline og PTSD ifølge hende selv. Jeg kan simpelthen ikke forstå hvor hendes forældre er i alt det her. Er med på de selvfølgelig ikke kan tvinge hende til at stoppe, men de kunne måske tage en form for afstand fra hendes handlinger. Det tror jeg jeg ville føle mig nødsaget til hvis jeg var dem. Man er jo nødt til at forholde sig til at så mange unge følger med. Nu kommer jeg i øvrigt lige i tanke om, at det da ikke er så længe siden hun fik skamferet sine helt almindelige flotte tænder for at få sat nogle kunstige udenpå. Hun har da tilsyneladende et behov for at overgå sig selv konstant 

Hun er syg. Gad vide om man kan anmelde hendes nøgenbillederside til instagram

Anmeld Citér

24. maj 2020

Anonym trådstarter

Sprit25 skriver:

Hun er syg. Gad vide om man kan anmelde hendes nøgenbillederside til instagram

Tror jeg desværre ikke. De tillader vist nøgenhed så længe man ikke kan se underliv og kvindelige brystvorter. Jeg ved af gode grunde ikke om hendes købebilleder lever op til dette, men de er jo så heller ikke på Instagram. Men kan da lige prøve at tjekke deres retningslinjer, måske står der noget omkring at tage ansvar for hvad man skriver ud til unge følgere. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.