Tak for alle jeres svar. Jeg endte med at ligge hud mod hud og efter utallige forsøg på at få hende på brystet lykkedes det endelig sent i aftes. Jeg fik hende helt rolig ved mig ved at give sutten og da hun halvsov listede jeg sutten ud og ammebrikken ind. Hun suttede godt i 10-20 min. Og faldte hen. Vi skiftede hende så og gjorde det samme en gang til og så sov hun og ammede i nat og 3 gange i morges. Det går gerne fint nat og morgen så tror desværre ikke det er ovre. Jeg vil kontakte sundhedsplejerske mandag hvis det er uændret, for det her holder jo ikke. 
Og bare rolig - så længe du kan få noget i hende med jævne mellemrum skal du slet ikke være nervøs, medmindre hun i forvejen har en meget lav vægt eller lignende. Da jeg havde min datter med til vagtlæge da hun var fire måneder, fordi hun slet ikke ville spise, fik jeg at vide at 12 timer uden mad var acceptabelt for så små størrelser, men så skulle det heller ikke være længere. Men jeg synes stadig du skal ringe til vagtlægen, hvis nu der på et tidspunkt går mange timer imellem at hun vil spise. Dengang med min datter var det seks timer siden hun havde spist på det tidspunkt hvor jeg ringede, og vi fik lov til at komme ind med det samme. Så hvis der går så lang tid med din datter, så ring derind
Anmeld
Citér