til jer der har været til kønsscanning....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. oktober 2009

forår

Rollo skriver:

Hej

Skal selv til MD om små 3 uger og vi vil også gerne vide kønnet, men har tænkt på:

Hvor bestiller man tid til kønsscannig henne? Også på sygehuset og hvad koster det?

Kan man gøre det samme dag som man blir MD scannet??

Knus Jette 17+4

Jeg betalte 500kr for en kønsscanning og fik den foretaget på en klinik...scanningsklinikken.dk hed det vist nok. Så nej det er ikke noget du får foretaget på sygehuset.

Dea 33+0

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. oktober 2009

LauraLW

Rollo skriver:

Hej

Skal selv til MD om små 3 uger og vi vil også gerne vide kønnet, men har tænkt på:

Hvor bestiller man tid til kønsscannig henne? Også på sygehuset og hvad koster det?

Kan man gøre det samme dag som man blir MD scannet??

Knus Jette 17+4

Hej.

I princippet er det ikke det MD går ud på, men rigtig mange er søde at kigge efter, og hvis baby ellers er samarbejdsvillig så kan du sagtens se det til MD. - Min baby ville dog ikke ligge så det kunne ses tydeligt, så derfor fik vi kun et forsigtigt gæt ud af det.

Du kan ikke få en anden tid på sygehuset/hospitalet hvis MD ellers gik godt, men du kan bestille på de private scanningsklinikker. Jeg skal på den der hedder scanningsklinikken, og betaler 500, men der er andre steder også bl.a scanningsjordemoderen.

Her kan man så vælge mellem 2d eller 3d/4d - det billigste er 2d, og der burde ikke være forskel på om de kan finde kønnet eller ej ved 2d/3d/4d. - Min personlige holdning er at man skal vente til baby har mere sul på kroppen m 3d scanningerne, så ligner de lidt mere en baby.

Held og lykke, håber du får svaret til MD :-)

Laura

Anmeld

24. oktober 2009

Mor til L&S

1000 tak for svar..

Nej det er ikke sikkert de kan se kønnet til MD og nej det er jo heller ikke det der er vigtigst til MD scanningen...

Men kan de ikke se det så vil jeg også prøve en kønsscanning og nu ved jeg da hvordan og hvorledes det foregår

Tak - Rollo 17+4

Anmeld

24. oktober 2009

Anne85

Da jeg ventede Kristian var vi til MD ved en gammel sur jordemoder der udtalte, at det bestemt ikke var noget hun var ansat til (altså at se kønnet)... så vi betalte os fra en kønsscanning på en scanningsklinik det var alle pengene værd :-)

Anmeld

24. oktober 2009

Nanna1985

De kunne ikk se ved os til MD-scanningen..

Jeg blev fulgt med vægtscanninger og i uge 34 fandt jeg ud af at vi ventede endnu en smuk prinsesse pige

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.