til jer der har været til kønsscanning....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.299 visninger
14 svar
0 synes godt om
23. oktober 2009

LauraLW

- Var det fordi de ikke kunne se kønnet til MD scanning?

Jeg var til MD i går, og de gav et forsigtigt gæt... det kan jeg jo ikke leve med, så har bestilt en kønsscnning til på søndag. :-)

Men tænker lidt om der er andre der har prøvet at blive scannet igen efter et "måske", og om gættet så var rigtigt?

Laura

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. oktober 2009

Maise

LauraLW skriver:

Jeg var til MD i går, og de gav et forsigtigt gæt... det kan jeg jo ikke leve med, så har bestilt en kønsscnning til på søndag. :-)

Men tænker lidt om der er andre der har prøvet at blive scannet igen efter et "måske", og om gættet så var rigtigt?

Laura

Til min md-scanning sagde de også at de synes det lignede en pige men at det ikke var 100 procent sikkert. Fik så lavet en 3D/4D scanning da jeg var i uge 26 og fik bekræftet at det bliver en pige.

Anmeld

23. oktober 2009

LauraLW

Maise skriver:

Til min md-scanning sagde de også at de synes det lignede en pige men at det ikke var 100 procent sikkert. Fik så lavet en 3D/4D scanning da jeg var i uge 26 og fik bekræftet at det bliver en pige.

Ok.

Jeg kan bare mærke at det fylder ret meget... så håber virkelig de kan se noget på søndag. Jeg bliver jo glad lige gyldigt hvad, men siden de sagde det til MD, så tænker jeg meget på om det er en lille pige....

Anmeld

23. oktober 2009

Maise

LauraLW skriver:

Ok.

Jeg kan bare mærke at det fylder ret meget... så håber virkelig de kan se noget på søndag. Jeg bliver jo glad lige gyldigt hvad, men siden de sagde det til MD, så tænker jeg meget på om det er en lille pige....

ja i min verden var det også en pige efter de havde sagt det til md, så tror at hvis de havde sagt noget andet ved den senere scanning var jeg nok blevet helt forvirret, så kan godt forstå at du vil have det afklaret. Der ligger noget mental forberedelse i at kende kønnet synes jeg, samt at det er nemmere at handle ind inden fødslen selvfølgelig

Anmeld

23. oktober 2009

mor-til-vanessa

LauraLW skriver:

Laura

til nf scan sagde hun at hendes bedste bud var at det var en pige. var ca 3 uger efter til 3d 4d scan hvor de sagde det var en pige og senere til md hvor de også sagde det var en pige

Anmeld

23. oktober 2009

LauraLW

Maise skriver:

ja i min verden var det også en pige efter de havde sagt det til md, så tror at hvis de havde sagt noget andet ved den senere scanning var jeg nok blevet helt forvirret, så kan godt forstå at du vil have det afklaret. Der ligger noget mental forberedelse i at kende kønnet synes jeg, samt at det er nemmere at handle ind inden fødslen selvfølgelig

Præcis. - Det betyder ret meget... i hvert fald herhjemme.

Og så er det jo (bl.a.) det vi har glædet os til lige siden den positive test, så det var sådan lidt nederen at de ikke kunne se det tydeligt :-)

Det jeg er mest bange for, det er at jeg bliver skuffet hvis det viser sig at være en dreng... for mit rationelle jeg vil bestemt ikke blive skuffet! - Men som du siger, så er tanken der nu at det er en pige, og alt andet lige, bliver det mærkeligt hvis det viser sig at være en lille dreng.

Anmeld

23. oktober 2009

forår

Til MD scanningen kom damen med et osse ret forsigtigt bud på at det er en pige, men det var ligesom dig, heller ikke nok for mig, jeg er alt for nysgerrig. Jeg bestilte en kønsscanning 3 uger efter og der bekraftede hun at det er en pige, så må jeg se om det holder stik når hun kommer ud

Dea 32+6

Anmeld

23. oktober 2009

LauraLW

forår skriver:

Til MD scanningen kom damen med et osse ret forsigtigt bud på at det er en pige, men det var ligesom dig, heller ikke nok for mig, jeg er alt for nysgerrig. Jeg bestilte en kønsscanning 3 uger efter og der bekraftede hun at det er en pige, så må jeg se om det holder stik når hun kommer ud

Dea 32+6

- Gad vide om jeg er lidt tidligt ude så? Selvom man jo burde kunne se det nu (er i 20. uge) - men heldigvis får jeg jo bare en ny tid, hvis de ikke kan se det første gang.

Anmeld

23. oktober 2009

forår

LauraLW skriver:

- Gad vide om jeg er lidt tidligt ude så? Selvom man jo burde kunne se det nu (er i 20. uge) - men heldigvis får jeg jo bare en ny tid, hvis de ikke kan se det første gang.

mener at de siger at de kan se det fra uge 17, så mon ikke de godt kan trylle et køn frem 

men ja de giver jo kønsgaranti, så du får bare en ny tid hvis det ikke lykkes dem på søndag

Anmeld

24. oktober 2009

Mor til L&S

Hej

Skal selv til MD om små 3 uger og vi vil også gerne vide kønnet, men har tænkt på:

Hvor bestiller man tid til kønsscannig henne? Også på sygehuset og hvad koster det?

Kan man gøre det samme dag som man blir MD scannet??

Knus Jette 17+4

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.