4,5 år, tisser i bukserne.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. maj 2020

Anonym

Anonym skriver:

Næh. Der er ingen forandringer. Far og jeg har været skilt siden han var 5 mdr gammel og vi har 7/7 så det er han vant til. Og der er hverken nyt hos far eller hos mig. 

Og tror heller ikke lock Down har gjort noget. Har gjort meget ud af st give ham en hverdag selvom han ikk skulle i børnehave. Så har vi været udendørs og spille bold osv. men kan selvfølgelig ikke sige det med sikkerhed. 

Så er de nok de andre råd du skal kigge på. Kom bare til at tænke på det kunne have indflydelse med forandringer 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. maj 2020

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Så er de nok de andre råd du skal kigge på. Kom bare til at tænke på det kunne have indflydelse med forandringer 

Har også selv haft tanken. Men kan ikk forestille mig det er det  

men efter at en skrev om blærebetændelse og jeg tænker densiteten to dage tilbage. Der har han sagt mange gange når han tisser at det ikke er tis der kommer ud, men plastik eller salt. 

så han kommer til lægen på mandag

Anmeld Citér

21. maj 2020

KommendeMor88

Profilbillede for KommendeMor88
Anonym skriver:

Har også selv haft tanken. Men kan ikk forestille mig det er det  

men efter at en skrev om blærebetændelse og jeg tænker densiteten to dage tilbage. Der har han sagt mange gange når han tisser at det ikke er tis der kommer ud, men plastik eller salt. 

så han kommer til lægen på mandag

Hvis han siger, han tisser salt tænker jeg det godt kan gøre ondt på ham uden han måske er god til at sige det? Jeg ville give vagtlægen et kald og få ham podet. Der er længe til mandag, hvis han har ondt

Anmeld Citér

21. maj 2020

Anonym trådstarter

KommendeMor88 skriver:

Hvis han siger, han tisser salt tænker jeg det godt kan gøre ondt på ham uden han måske er god til at sige det? Jeg ville give vagtlægen et kald og få ham podet. Der er længe til mandag, hvis han har ondt

Ja altså han siger salt eller plastik. Han sagde det feste gang i forgårs (tirsdag) om aftenen. Der tænkte jeg ikk videre over det andet end at jeg pjattede med det og han også grinte når han sagde det. 
men da jeg så får at vide med blærebetændelse idag og han siger plastik og salt igen i går (onsdag) aften. Så spørger jeg ham direkte om han mener at det gør ondt i tissemanden. Men det siger han stadig nej til. 
prøver og give vagtlægen et kald i morgen og høre hvad de siger. 

tak for sit svar 

Anmeld Citér

21. maj 2020

FruStolpe

Anonym skriver:

Vi er ved at være godt frustreret herhjemme. 
T smed bleen for knap et halvt år siden. Han klarede det rigtig flot. Ingen problemer og stort set ingen uheld. 
Men de sidste 14 dage er han gået fra at have 3-4 uheld om ugen til 3-4 uheld om dagen. 
Det værste er at han ikke kommer og fortæller når han har haft et uheld. Vi skal selv opdage det. 

vi siger til ham en gang i timen om han ikke skal ud og prøve og tisse. Men han siger nej. De få gange han så kommer derud så tisser han og alligevel 10-15 min efter så tisser han i bukserne igen. 

Har haft mistænkt blærebetændelse. Men han siger det ikke gør ondt når han tisser og urinen er også fin og klar når han tisser i wc’et. 

Vi skælder aldrig ud når han har uheld. Siger bare at pyt med det så må vi tage tørre bukser på. Men fortæller samtidig at han jo skal huske at gå ud på toilettet. 

hvad gør vi forkert? Alle råd modtages med kyshånd 

Jeg kan kun anbefale at få professionel råd og vejledning.  

Vi har i region sj børneinkontinens klinikken som man uden henvisning kan henvende sig til hvis ens barn oplever problemer. Hvad enten det er urin eller afføring. 

Vi har brugt dem til råd og vejledning  med vores store og har lige fået en tid til vores yngste som er længe om at smide naturen.  

Om ikke andet kan man vende problematikken med en der kender til problemstillingen og har specifik viden om det... 

Vh 

Anmeld Citér

31. maj 2020

skrubtus

Profilbillede for skrubtus

Det kan være en god ide at lade ham sidde ned for at tisse, for så får han tømt blæren helt, også i det fri, selvom det normalt kun er piger der gør det.

Anmeld Citér

31. maj 2020

Anonym trådstarter

Nu er det 11 dage siden jeg skrev opslaget. Og han har ikk haft nogen uheld i 9 dage. Så det var nok bare en dårlig periode han vat inde i 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.