Cris skriver:
I mandags kl21.30 kom vores lille søn til verden i en fantastisk hjemmefødsel. Siden kl06 kunne jeg mærke nogle milde veer og efter kl 16 blev det til alvor, så var jeg helt sikker på, at fødsel var i gang. Vi sendte vores lille søn (som ny er stor bror!) afsted og jeg fik ro til at føde. JM og en studerende kom ca kl 20 og jeg var allerede i min lille egne føde verden. De var meget søde søde begge to! På et tidspunkt blev jeg så mærkelig sløv og træt af det hele og ville finde "off" knappen og ligge mig til at sove
og kort efter kom nogle gode og lange veer og pludseligt kom en voldsom træng til at presse. Og det gjorde jeg konstant. Jeg kunne mærke hovedet og jeg ville have den lille ud! Og så kom en lille dreng (meget lille, 2950g og født i uge 38) op til mig og det hele var bare perfekt. En god fødsel og en dejlig oplevelse at være hjemme i ro. Vi har det allesammen meget godt, men jeg er self. træt pga mangel af nogle gode timers søvn, men det vidste jeg godt, at det bliver sådan. Nu er spørgsmål om i hvor lang tid... hehe
Vi har ikke 100% besluttet os om navnet endu, vi er i mellem nogle få, men vægten pejer mere og mere på en af dem. Vi må finde ud af det inden de beslutter for os at han skal hedde Frederik eller Christian! 
Hej Cris
Jeg havde slet ikke set dette indlaeg. Saa fik jeg da svar paa nogen af alle mine spoergsmaal. Jeg troede faktisk slet ikke du var saa langt henne. Troede vi var mere "lige", men nu jeg taenker mig om kan jeg egetntlig godt huske at der var 2 mdr imellem.
Hvor er jeg glad for at hoere at din hjemmefoedsel blev som du havde haabet paa, og at I kunne faa afsat Felix mens foedslen varede.
Super fint navn, Markus. Du ved jo det er en af mine favoritter ogsaa.
Maaske vi kan moedes i april og "sammenligne babyer". Det maa vi lgie arbejder lidt paa 
Knus
Trine
Anmeld