Så fik jeg vores Nr2 :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.576 visninger
22 svar
0 synes godt om
23. oktober 2009

Cris

I mandags kl21.30 kom vores lille søn til verden i en fantastisk hjemmefødsel. Siden kl06 kunne jeg mærke nogle milde veer og efter kl 16 blev det til alvor, så var jeg helt sikker på, at fødsel var i gang. Vi sendte vores lille søn (som ny er stor bror!) afsted og jeg fik ro til at føde. JM og en studerende kom ca kl 20 og jeg var allerede i min lille egne føde verden. De var meget søde søde begge to! På et tidspunkt blev jeg så mærkelig sløv og træt af det hele og ville finde "off" knappen og ligge mig til at sove  og kort efter kom nogle gode og lange veer og pludseligt kom en voldsom træng til at presse. Og det gjorde jeg konstant. Jeg kunne mærke hovedet og jeg ville have den lille ud! Og så kom en lille dreng (meget lille, 2950g og født i uge 38) op til mig og det hele var bare perfekt. En god fødsel og en dejlig oplevelse at være hjemme i ro. Vi har det allesammen meget godt, men jeg er self. træt pga mangel af nogle gode timers søvn, men det vidste jeg godt, at det bliver sådan. Nu er spørgsmål om i hvor lang tid... hehe

Vi har ikke 100% besluttet os om navnet endu, vi er i mellem nogle få, men vægten pejer mere og mere på en af dem. Vi må finde ud af det inden de beslutter for os at han skal hedde Frederik eller Christian! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. oktober 2009

Tullebobs

Stort tillykke med jeres lille søn

Anmeld

23. oktober 2009

LauraLW

Mange gange tillykke :-) Lyder som en rigtig dejlig og rolig fødsel. Glæder mig til at se billeder og høre hvad navnet bliver.

Anmeld

23. oktober 2009

MORJESPERSEN

Stort tillykke...næste gang vi skal have en baby vil jeg også prøve en hjemme fødsel.

Held og lykke med det hele.

Knus jespersen

Anmeld

23. oktober 2009

forår

tillykke tillykke...det lyder som en rigtigt dejlig fødsel

Anmeld

23. oktober 2009

Maise

Cris skriver:

I mandags kl21.30 kom vores lille søn til verden i en fantastisk hjemmefødsel. Siden kl06 kunne jeg mærke nogle milde veer og efter kl 16 blev det til alvor, så var jeg helt sikker på, at fødsel var i gang. Vi sendte vores lille søn (som ny er stor bror!) afsted og jeg fik ro til at føde. JM og en studerende kom ca kl 20 og jeg var allerede i min lille egne føde verden. De var meget søde søde begge to! På et tidspunkt blev jeg så mærkelig sløv og træt af det hele og ville finde "off" knappen og ligge mig til at sove  og kort efter kom nogle gode og lange veer og pludseligt kom en voldsom træng til at presse. Og det gjorde jeg konstant. Jeg kunne mærke hovedet og jeg ville have den lille ud! Og så kom en lille dreng (meget lille, 2950g og født i uge 38) op til mig og det hele var bare perfekt. En god fødsel og en dejlig oplevelse at være hjemme i ro. Vi har det allesammen meget godt, men jeg er self. træt pga mangel af nogle gode timers søvn, men det vidste jeg godt, at det bliver sådan. Nu er spørgsmål om i hvor lang tid... hehe

Vi har ikke 100% besluttet os om navnet endu, vi er i mellem nogle få, men vægten pejer mere og mere på en af dem. Vi må finde ud af det inden de beslutter for os at han skal hedde Frederik eller Christian! 

Tillyke dejligt at høre en god fødselsberetning. Jeg stemmer på navnet Frederik - dejligt navn

Anmeld

23. oktober 2009

Mca<3

Ihh jamen tillykke da   Anede slet ikke du var så langt henne ,, Tillykke med jeres lille dreng

Anmeld

23. oktober 2009

nynne-l

tillykke

Anmeld

24. oktober 2009

frk andreasen

tillykke

Anmeld

24. oktober 2009

Cris

Tak til allesammen! Ja, det var en rigtig rolig dejlige fødsel. Og efter nogle få dag har vi besluttet, at vores lille Nr2 skal hedde Markus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.