Hej, jeg har brug for lidt råd og tips herinde. Vores dreng på 22 måneder taler ikke endnu. Han siger dada og “hvad er det” Jeg er begyndt ar blive så stresset over det. Det hjælper nok heller ikke, at læse så meget på nettet, hvor jeg føler han er bagud. Hans sprogforståelse er god, og han gør også de ting vi Beder om, og forstår når vi taler.
Har i nogle gode forslag til, hvordan jeg kan stimulere endnu bedre? Jeg taler i forvejen meget med ham og vi kigger i bøger, og ja jeg gør det man skal
Der er bare det, at jeg føler min kæreste spolerer en del, fordi han tit bare giver ham en mobil og iPad. Når han kommer hjem fra job, så orker han intet. Han siger jeg skal slappe af osv, og han virker bare ligeglad synes jeg..
Der har vi haft mange snakke, hvor jeg fortæller at han skal lade være med det. Men han hører Intet. Vores søn er også begyndt at sætte sig i sofaen og hente fjernbetjeningen
Jeg forbyder ikke fjernsyn, men det skal være med måde. Jeg er bare træt af at, skulle tage kampen flere gange alene, hvor faderen bare giver efter
Jeg er selv opvokset i en familie hvor jeg ikke har leget som barn, og generelt haft en skidt barndom og jeg vil da slet ikke ønske sådan en barndom for mit barn!
Lidt trælse tanker og sure miner fra mig.
Gud altså, jeg har det lidt hårdt pt, jeg bekymrer mig lidt om det med sproget.
Anmeld
Citér