Hvornår ved man at nok er nok?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. maj 2020

Anonym

Jeg sender dig en masse varme tanker. Jeg kan på ingen måde relatere til din forfærdelige historie, som jeg tænker må være en mors værste mareridt. Men jeg kan fortælle dig, at jeg har været igennem et forløb hos kommunen, der gør at jeg i dag 10 år senere stadig får psykotiske episoder med forfølgelsestanker. En del af årsagen til, at det kom såvidt var, at jeg ikke fik den rigtige hjælp og i mange år lukkede mig om mig selv og min familie. Det skulle jeg aldrig have gjort.  Ved slet ikke, hvad jeg skal skrive. dit indlæg gik bare i hjertet på mig. Håber virkelig, at du tager mod til dig og kræver at få den rette hjælp, som jeg tænker må involvere psykoterapi som minimum og ikke bare sovepiller. Knus 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2020

Babilooo

Om ikke andet så af respekt for dine børn... søg hjælp og tag med glæde den medicin de foreslår.

Du skal til en psykiater som kan rådgive dig om medicinering og også give dig samtale terapi.

Du er i højrisiko for at begå selvmord hvis du fortsætter ubehandlet.

Anmeld Citér

5. maj 2020

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Nej, så er det nok også bedre at blive indlagt (ironi med alvor).

Du er på vej ud i alvorlig psykisk sygdom , jeg har jævnligt kontakt med patienter som du, og det der ender galt.

Søg hjælp nu.

Det er ikke det jeg mener, jeg mener, at jeg gerne vil sadle om, og ændre noget så det bliver bedre.. jeg ved godt det blir en hård kamp, men jeg skal vinde den og komme på den anden side, hvordan er nok nærmere spørgsmålet 

Anmeld Citér

5. maj 2020

Anonym trådstarter

Tjullehej skriver:

Om ikke andet så af respekt for dine børn... søg hjælp og tag med glæde den medicin de foreslår.

Du skal til en psykiater som kan rådgive dig om medicinering og også give dig samtale terapi.

Du er i højrisiko for at begå selvmord hvis du fortsætter ubehandlet.

Jeg er overhovedet ikke i risiko for selvmord, jeg har døds angst og ønsker overhovedet ikke og dø 

Anmeld Citér

5. maj 2020

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg sender dig en masse varme tanker. Jeg kan på ingen måde relatere til din forfærdelige historie, som jeg tænker må være en mors værste mareridt. Men jeg kan fortælle dig, at jeg har været igennem et forløb hos kommunen, der gør at jeg i dag 10 år senere stadig får psykotiske episoder med forfølgelsestanker. En del af årsagen til, at det kom såvidt var, at jeg ikke fik den rigtige hjælp og i mange år lukkede mig om mig selv og min familie. Det skulle jeg aldrig have gjort.  Ved slet ikke, hvad jeg skal skrive. dit indlæg gik bare i hjertet på mig. Håber virkelig, at du tager mod til dig og kræver at få den rette hjælp, som jeg tænker må involvere psykoterapi som minimum og ikke bare sovepiller. Knus 

Tak for dit svar 

jeg vil prøve mit bedste, og tak for råd.

ja kommunens klør er forfærdelige 

Anmeld Citér

5. maj 2020

Tommelise

Anonym skriver:

Det er ikke det jeg mener, jeg mener, at jeg gerne vil sadle om, og ændre noget så det bliver bedre.. jeg ved godt det blir en hård kamp, men jeg skal vinde den og komme på den anden side, hvordan er nok nærmere spørgsmålet 

Du skal tage imod noget hjælp, for det her er mere, end du kan klare på egen hånd.

Anmeld Citér

5. maj 2020

Babilooo

Anonym skriver:

Jeg er overhovedet ikke i risiko for selvmord, jeg har døds angst og ønsker overhovedet ikke og dø 

Ok ... godt at høre trods alt.

Men få endelig en tid hos en psykiater.

Anmeld Citér

5. maj 2020

Anonym trådstarter

Tommelise skriver:

Du skal tage imod noget hjælp, for det her er mere, end du kan klare på egen hånd.

Desværre ja .. jeg har virkelig forsøgt 

Anmeld Citér

5. maj 2020

Anonym trådstarter

Tjullehej skriver:

Ok ... godt at høre trods alt.

Men få endelig en tid hos en psykiater.

Tak 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.