Hvornår ved man at nok er nok?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.518 visninger
18 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
3. maj 2020

Anonym trådstarter

Jeg skriver som ano, fordi emnet er utrolig følsent for mig.

jeg blev for et par år siden sigten for grov vold mod min yngste søn, da politiet var færdig med deres undersøgelser fik jeg dem hjem igen og blev renset helt. Men det har bare haft voldsomme konsekvenser for hele familien.

jeg er stadig flået i 40000 stykker inden i, jeg er sp frygte angst, stresset og max presset

min kæreste siger jeg skal sætte tempoet ned, og det samme med mine forventninger.

jeg er sammen med børnene i stort set alle deres vågne timer, fordi jeg er bange for og miste dem igen, om aften og til sent på natten gør jeg rent, laver indkøbssedl osv.

jeg får pt medicin til at sove, hvilken jeg har det stramt med. Jeg har vært på psyk, og de siger jeg har udviklet ptsd og angst (ptsd er også fra min barndom) 

jeg kan mærke min krop snart siger fra, og alligevel ikke? Vender kroppen sig til presset?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. maj 2020

Malene76

Anonym skriver:

jeg blev for et par år siden sigten for grov vold mod min yngste søn, da politiet var færdig med deres undersøgelser fik jeg dem hjem igen og blev renset helt. Men det har bare haft voldsomme konsekvenser for hele familien.

jeg er stadig flået i 40000 stykker inden i, jeg er sp frygte angst, stresset og max presset

min kæreste siger jeg skal sætte tempoet ned, og det samme med mine forventninger.

jeg er sammen med børnene i stort set alle deres vågne timer, fordi jeg er bange for og miste dem igen, om aften og til sent på natten gør jeg rent, laver indkøbssedl osv.

jeg får pt medicin til at sove, hvilken jeg har det stramt med. Jeg har vært på psyk, og de siger jeg har udviklet ptsd og angst (ptsd er også fra min barndom) 

jeg kan mærke min krop snart siger fra, og alligevel ikke? Vender kroppen sig til presset?

Du skal afsted til lægen straks. Du skal tage kroppens signaler alvorligt. Stress er virkelig farligt hvis man ikke tager det alvorligt. 
Med din historie er der ikke noget at sige til at din system er på overarbejde. Det må have været en voldsom oplevelse. 

bedste ønsker herfra. 
mvh. Malene 

Anmeld Citér

3. maj 2020

Anonym

Anonym skriver:

Er du tilknyttet psykiatrien nu? Har du fået terapi? Fysioterapi? Får du kun sovemedicin? Er du vurderet depressiv?

Anmeld Citér

4. maj 2020

Anonym trådstarter

Malene76 skriver:

Du skal afsted til lægen straks. Du skal tage kroppens signaler alvorligt. Stress er virkelig farligt hvis man ikke tager det alvorligt. 
Med din historie er der ikke noget at sige til at din system er på overarbejde. Det må have været en voldsom oplevelse. 

bedste ønsker herfra. 
mvh. Malene 

Ja du har ret 

jeg har snakket med min læge idag, hun tog det meget mere alvorligt end jeg havde troet ��

Anmeld Citér

4. maj 2020

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Er du tilknyttet psykiatrien nu? Har du fået terapi? Fysioterapi? Får du kun sovemedicin? Er du vurderet depressiv?

Har virkelig ikke haft tid til og kigge her inde, derfor det sene svar.

jeg får piller til og sove på, lægen udskrev sidste år piller mod angst, men har ikke spist dem. 

har ikke fået terapi eller noget andet

Anmeld Citér

4. maj 2020

Anonym

Anonym skriver:

Har virkelig ikke haft tid til og kigge her inde, derfor det sene svar.

jeg får piller til og sove på, lægen udskrev sidste år piller mod angst, men har ikke spist dem. 

har ikke fået terapi eller noget andet

Din søvn skal selvfølgelig fungere, men det er kun en del af behandlingen.

Håber, at du bliver henvistnu.

Anmeld Citér

5. maj 2020

Babilooo

Men hvorfor har du ikke spist dem - det duer jo ikke 
Lyt til din læge.

det er alvorligt det du beskriver. Det har som du skriver konsekvenser for hele din familie. Det er virkelig usundt hvis du våger over dine børn som en høg. De skal også kunne frigøre sig og det skal du have det ok med. Det er derfor vigtig at dine traumer bliver behandlet, således st du kan få det bedre OG sikre gode vilkår for dine børn.

Anmeld Citér

5. maj 2020

Anonym trådstarter

Tjullehej skriver:

Men hvorfor har du ikke spist dem - det duer jo ikke 
Lyt til din læge.

det er alvorligt det du beskriver. Det har som du skriver konsekvenser for hele din familie. Det er virkelig usundt hvis du våger over dine børn som en høg. De skal også kunne frigøre sig og det skal du have det ok med. Det er derfor vigtig at dine traumer bliver behandlet, således st du kan få det bedre OG sikre gode vilkår for dine børn.

Fordi jeg ikke kan li og spise medicin 

ja det er nok alvorligt 

Anmeld Citér

5. maj 2020

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Din søvn skal selvfølgelig fungere, men det er kun en del af behandlingen.

Håber, at du bliver henvistnu.

Ja det skal den, men det gør den ikke. Har så mange opvågninger, og jeg er konstant træt 

Anmeld Citér

5. maj 2020

Anonym

Anonym skriver:

Fordi jeg ikke kan li og spise medicin 

ja det er nok alvorligt 

Nej, så er det nok også bedre at blive indlagt (ironi med alvor).

Du er på vej ud i alvorlig psykisk sygdom , jeg har jævnligt kontakt med patienter som du, og det der ender galt.

Søg hjælp nu.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.