Narkose tandlæge

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. maj 2020

1518

Min kæreste fik “mejslet” et stykke af kæben ifbm. udtrækning af visdomstænder. Det blev gjort af en tandkirurg - men han var bare lokalbedøvet. Hav musik med, så du kan overdøve de værste lyde og vær ærlig overfor personalet omkring din skræk. De plejer være søde til at hjælpe med at tænke på noget andet, holde i hånd (måske ikke lige i disse tider) osv.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. maj 2020

Anonym

Jeg har fået fjernet alle visdomstænder (der var ikke ordentligt plads)

De er alle taget ud i løbet af 10 min, efter bedøvelsens virkning, så ikke alle har problemer.. Dette var med lokalbedøvelse.. 

Jeg har været i narkose grundet mega tandlæge skræk, og det var ingen problem at få en henvisning til... 

Anmeld Citér

2. maj 2020

Anonym

Anonym skriver:

Var det hos tandlæge eller kirurg?  

Det var kirurg men de var ikke komplicerede så en tandlæge kunne lige så godt have gjort det

Anmeld Citér

2. maj 2020

2017morigen

Jeg har fået fjernet 2 visdomstænder i overmunden. Begge ved egen tandlæge og lå begge helt ukompliceret men skulle fjernes pga huller. Den første gik så stærkt at den var ude inden jeg fattede han rev den ud. Det der gjore mest ondt var anlæggelse af bedøvelsen. Nr 2 kunne jeg mærke at tandlægen tog fat men så ventede vi et par minutter mere så bedøvelsen virkede lidt bedre og så var det lige som første gang.

Jeg har både haft huller, en enkelt rodbehandling samt en byld lige før den ene mandel igennem tiden. Det er tandudtrækningerne som har været det mindst ubehgelige. 

Anmeld Citér

2. maj 2020

Anonym

Jeg lider af voldsom tandlægeskræk (jeg tuder bare jeg taler i telefon med tandlægen). Jeg får beroligende piller, en time inden jeg skal til tandlæge. Pillerne gør at jeg bliver “lige glad” og angsten slipper sit tag i mig. Jeg har, blandt andet, fået hevet alle fire visdomstænder ud. 
Det er måske et alternativ til narkosen? 

Anmeld Citér

2. maj 2020

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg lider af voldsom tandlægeskræk (jeg tuder bare jeg taler i telefon med tandlægen). Jeg får beroligende piller, en time inden jeg skal til tandlæge. Pillerne gør at jeg bliver “lige glad” og angsten slipper sit tag i mig. Jeg har, blandt andet, fået hevet alle fire visdomstænder ud. 
Det er måske et alternativ til narkosen? 

Ja det kunne det måske godt være. 
tak for dit input

Anmeld Citér

3. maj 2020

bettina christensen

Fik også opereret en temmelig grum tand i underkæben ud for nogle år siden hos tandkirurg. Jeg var forbi lægen og hente beroligende piller inden. De var guld værd �� Var hele tiden med på hvad der skete, men var rolig og helt ligeglad. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.