Anonym skriver:
Tak for dit svar 
alle snakker godt nok om det med lydene. Og kan ikk engang klare kradse lyden ved en tandrensning. Det er som negle på en tavle for mig 
er faktisk ligeglad med med prisen. Om det så koster mig 7000 kr. men kan klares i narkose. Så er det nok det jeg foretrækker.
snakkede med min kammerat igår der fortalte mig at han havde hørt fra flere at hos tandlæger så bliver visdomstænder boret ud, men hos tand kirurger trækkes de ud og at det er det bedste.
er det rigtigt?
Lydende kan vi aldrig fjerne med mindre du er i narkose....
Ehm altså
Senarie 1 er at man "bare" kan trække den ud
Senarie 2 man skal måske bore lidt af tanden væk for at kunne få fjernet visdomstanden man fjerner først kronen af tanden og derefter tager man rødderne 1 efter 1 men dette er jo lidt mere arbejde
Men hvis det er overkæben er det virkelig som at smutte en mandel vel og mærke at rødderne er med til det....
Underkæben er lidt mere drilsk men vi får dem altid ud.
Ja man bore nogle gange for at gøre plads til at få dem ud, men det er ikke slemt, selvfølgelig kan du mærke og høre det såfremt det er lokalbedøvelse
Men ellers prøv at ringe til godt smil og se hvad der skal til 
Det er altid svært at snakke om det uden røntgenbilleder fordi jeg ved ikke om dine rødder ser gode eller dårlige ud men som tandlæge kan man jo bedømme hvad der skal til 
Anmeld
Citér