Termotøj 10 år

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. april 2020

Lenchick

Min snart 9-årige er hej og bruger str. 146. Hun har de sidste par år haft Hummel softshellbukser og de er genielle! De er bløde, vand- og vindtætte og meget enkle, i sort. De går langt op i størrelser. Hun får altid lækre jakker, som også er vand- og vindtætte og vi har ikke brug for andet, udover let regntøj til sommerens byger. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. april 2020

Gæsten1984

Profilbillede for Gæsten1984
Clisolka78 skriver:

Hej alle 

Tidligere medlem, men nu tilbage 

Et spørgsmål til jer med 10-11-årige og termotøj. Det første min datter siger til mig, da jeg henter hende fra skole i går, det var at hendes termotøj var blevet for småt!? Jeg kommer hjem og hun må ned og ligge, så jeg kan hive termobukserne af hende  En str. 134 var klemt godt fast på hende. Jeg tør ikke bestille en 140 til hende, da den str. bukser også er ved at være for små til hende. Indtil videre har jeg ikke fundet noget i 146 (online) - stopper de med at bruge termotøj nu?

Jeg købte i str 146 ved dansk outlet i mørkelilla. Hun plejer ikke at bruge det normalt, men vi har været meget ude pga alt det corona, så det måtte bestilles hjem. 

Anmeld Citér

30. april 2020

321

Profilbillede for 321
Clisolka78 skriver:

Hej alle 

Tidligere medlem, men nu tilbage 

Et spørgsmål til jer med 10-11-årige og termotøj. Det første min datter siger til mig, da jeg henter hende fra skole i går, det var at hendes termotøj var blevet for småt!? Jeg kommer hjem og hun må ned og ligge, så jeg kan hive termobukserne af hende  En str. 134 var klemt godt fast på hende. Jeg tør ikke bestille en 140 til hende, da den str. bukser også er ved at være for små til hende. Indtil videre har jeg ikke fundet noget i 146 (online) - stopper de med at bruge termotøj nu?

Jeg har set på Dansk Outlets facebook side at de har annonceret med termotøj op til str 152. Så det burde være muligt.  Mærkerne er Impala og Mikkline. 

Anmeld Citér

1. maj 2020

Carina:-)

Clisolka78 skriver:

Lige sådan en dragt ved jeg, at jeg ikke får hende i 

Hun går til spejder (bare ikke i disse dage med covid19), så jeg giver hende et ekstra lag på, på kolde dage. Så er problemet løst  

Jeg har ellers selv en i str voksen 

Anmeld Citér

1. maj 2020

Mulllesmor

Profilbillede for Mulllesmor

Min søn på 10 har softshell jakke og bukser 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.