Så er det i morgen....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

324 visninger
7 svar
0 synes godt om
23. oktober 2009

Mie A

...at Fyns-land kalder på os tøser!!

I hvor jeg glæder mig til at se jer alle sammen

Galianoen og flødeskummet er købt, så mor her kan få en hot shot!! MUMS! Min store svaghed ved festlige lejligheder...

Astrid... hvor mange monetos vil du have?? Skal lige vide hvor meget kontantniveauet i pungen skal være på...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. oktober 2009

Susan1978

ja gu det så, jeg har også lige aftalt det sidste med Helle.

Hun kører!

hun er hos mig kl. 12.. også er vi i slagelse 13:30..  (incl buffertid)

også tager det 1 time og 8 min derfra til Azzer.. dvs vi skulle gerne indtræffe  omkring kl. 14:45...

Blev det til fælles madlavning?

hvad med morgenmad?

Handler vi ind samlet?

Havde du plads til at vi kunne overnatte Astrid, så vi bare skal have dyne og pude med?

Men ellers som Helle siger, så kører vi sgu bare og bare vi har dankortet med så går det jo nok alt sammen..

Susan som glæder sig max..

Anmeld

23. oktober 2009

Astrid P

Jeg regner med at jeg handler, og så laver vi mad sammen.
Så er spørgsmålet om jeg også skal handle ind til morgenmad og snacks? Det kan jeg godt gøre...
Jeg vil tro at det bliver mellem 50 og 100 bobs pr. mand, alt efter om det er både aftensmad, snack og morgenmad der skal handles til. Men det regner vi jo bare ud når vi ved hvad det ender med at koste...

Hvad siger I, skal jeg sørge for det hele?

Og hvad siger I til at jeg køber ind til Tortillawraps med salat, tomat, majs osv, og så steger vi hhv. noget oksekød og noget kylling til at putte i?

Eller er der mere stemning for noget andet mad? Chilli con carne? Hit me...

KH Astrid

Anmeld

23. oktober 2009

Mie A

Susan1978 skriver:

ja gu det så, jeg har også lige aftalt det sidste med Helle.

Hun kører!

hun er hos mig kl. 12.. også er vi i slagelse 13:30..  (incl buffertid)

også tager det 1 time og 8 min derfra til Azzer.. dvs vi skulle gerne indtræffe  omkring kl. 14:45...

Blev det til fælles madlavning?

hvad med morgenmad?

Handler vi ind samlet?

Havde du plads til at vi kunne overnatte Astrid, så vi bare skal have dyne og pude med?

Men ellers som Helle siger, så kører vi sgu bare og bare vi har dankortet med så går det jo nok alt sammen..

Susan som glæder sig max..

Lyder bare fjong! Vi ses i morgen.

Anmeld

23. oktober 2009

..

Lyder lækkert - sig til hvis jeg skal tage noget med, bor jo næsten ved siden af dig så intet problem lige at suse forbi et supermarked

Anmeld

23. oktober 2009

ivfmarie

yum yum! køb bare ind til det hele.. men lad nu være med at gå helt amok - vi olejer altid at have aaaalt for meget!

Jeg vist både noget rom og noget vodka - tager i hvertfald med hvad jeg finder på min vej!

fåkasier jeg glæder mig!

Anmeld

23. oktober 2009

Helle30

Den er bare helt fin med mig

- Helle

Anmeld

23. oktober 2009

Susan1978

Astrid P skriver:

Jeg regner med at jeg handler, og så laver vi mad sammen.
Så er spørgsmålet om jeg også skal handle ind til morgenmad og snacks? Det kan jeg godt gøre...
Jeg vil tro at det bliver mellem 50 og 100 bobs pr. mand, alt efter om det er både aftensmad, snack og morgenmad der skal handles til. Men det regner vi jo bare ud når vi ved hvad det ender med at koste...

Hvad siger I, skal jeg sørge for det hele?

Og hvad siger I til at jeg køber ind til Tortillawraps med salat, tomat, majs osv, og så steger vi hhv. noget oksekød og noget kylling til at putte i?

Eller er der mere stemning for noget andet mad? Chilli con carne? Hit me...

KH Astrid

Det lyder skønt... mmmmmmm mums.

hvis du gider købe ind til det hele, er det jo mega fedt og ja så laver vi lige et regnskab..

eiiiiiii altså det er snart.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.