6 år og ud og lege konstant

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. april 2020

Anonym

MummiT skriver:

Min på 5 (6 til juli) er ikke ude i hverdagen. Vi kommer hjem kl 16 og hun sover senest kl 18.

I weekenden kan hun være i baggården hele dagen, kun afbrudt af en frokostpause 

Hvis altså vi ikke har andre planer. 

Din 5 årige sover senest kl. 18? Af ren nysgerrighed, hvornår står hun så op? Det lyder som helt vanvittigt tidligt

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. april 2020

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Anonym skriver:

Din 5 årige sover senest kl. 18? Af ren nysgerrighed, hvornår står hun så op? Det lyder som helt vanvittigt tidligt

Hun står op kl 5 +/- en halv time (og kun sjældent +). 

Det gør hun uanset hvornår hun kommer i seng, og kommer hun for sent i seng står hun endnu tidligere op. 

Det er faktisk først for nylig det er rykket til kl 18. Vi har lige haft en lang periode hvor hun sov senest kl 17:30.

Anmeld Citér

21. april 2020

Anonym trådstarter

BAE skriver:

ude hvor?

Bor i rækkehus, så ude og lege på græsset eller i rækkehusene.. sådan en 2-300 meter rundt omkring?

Anmeld Citér

21. april 2020

BAE

Profilbillede for BAE
Tidligere tnbc (med ny profil)
Anonym skriver:

Bor i rækkehus, så ude og lege på græsset eller i rækkehusene.. sådan en 2-300 meter rundt omkring?

så inde hos andre? 
Så ligesom at lege i haven?

Anmeld Citér

21. april 2020

Oddi

Profilbillede for Oddi

MIn er 4,5 og vi bor i rækkehus ret tæt på andre m. børn i samme alder. 

I hverdagene leger de ikke rigtigt, måske lige hurtigt men ikke noget vildt. I weekenderne kan de godt rende frem og tilbage hos hinanden (selvfølgelig ikke her under corona), men under normale forhold. 

Om sommeren sidder vi som regel alle og spiser udenfor, og der kan børnene også godt løbe lidt ind hos hinanden efter maden (hvis de andre også er færdige selvfølgelig). Men som regel er det minimalt med leg efter maden, da der også skal bades, puttes osv. 

Hvis I har konflikter er det måske en god ide at tage en snak omkring reglerne. Fx kun i weekenden, eller efter maden er der ingen leg osv. Så det ligesom er de samme regler der går igen. 

Anmeld Citér

21. april 2020

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Anonym skriver:

Ja, jeg ville lade dem lege efter aftensmad. Hvorfor ikke? 

Anmeld Citér

21. april 2020

Anonym trådstarter

BAE skriver:

så inde hos andre? 
Så ligesom at lege i haven?

Ja F.eks. Inde hos hinanden, eller lege ude i haverne på F.eks trampolin eller cykle lidt omkring med hovedsageligt være inde hos hinanden? 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.