6 år og ud og lege konstant

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.951 visninger
16 svar
7 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
20. april 2020

Anonym trådstarter

Hvor meget er jeres små på omkring de 5-6 år ude og lege? Hver dag efter børnehave/skole eller kun ind imellem.. hvad med weekenderne? Min får et flip så snart jeg siger nej til at der må gåes ud og lege efter aftensmad F.eks. Det finder jeg da helt normalt når man skal op og i børnehave/skole eller er jeg helt galt på den 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. april 2020

FrkGranger

Anonym skriver:

Hvor meget er jeres små på omkring de 5-6 år ude og lege? Hver dag efter børnehave/skole eller kun ind imellem.. hvad med weekenderne? Min får et flip så snart jeg siger nej til at der må gåes ud og lege efter aftensmad F.eks. Det finder jeg da helt normalt når man skal op og i børnehave/skole eller er jeg helt galt på den 

Min må være ude efter børnehaven til vi skal spise, efter aftensmaden er det inde.. 

I weekenderne er vi ofte ude fra morgen til middag og igen hen på eftermiddagen.. 

Anmeld Citér

20. april 2020

Strain

Mener du sådan bare udenfor i haven? For der er mine ude hele tiden. Også efter aftensmad. Så løber de rundt og spiller bold eller cykler eller hopper i trambolin. Den yngste på 3 år vander som regel huset eller leger i sandkassen.

Vi spiser så også kl 17.30, er færdige kl ca 18, kl 18.45 er det nattøj på og tandbørstning og kl 19 er de i seng.

Anmeld Citér

20. april 2020

Missyou

Hvis vejret er til det er vi næsten altid ude når vi kommer hjem og indtil vi skal spise. Efter maden er vi inde for der skal bades osv inden sengetid. I  weekenderne er vi ude så meget som muligt. 

Anmeld Citér

20. april 2020

Anonym trådstarter

mener udenfor med vennerne

Anmeld Citér

20. april 2020

Christabelle

Min datter på 6,5 år er ude hele tiden. Hun render ud når hun kommer fra skole/sfo, ind når vi skal spise, ud igen og ind til sengetid. Det ser jeg som meget normalt.

Edit: nu ser jeg du skriver udenfor med vennerne. Det er hun naturligvis ikke i øjeblikket. Og hun har ingen venner på vejen, så det er kun udenfor i haven jeg skriver om ovenfor. 

Anmeld Citér

20. april 2020

Soonmom

Hvis mine ville må de gerne komme ud i haven når vi har spist (vi spiser 17:15/17:30 og er som regl færdig 17:45/18:00, så de må gerne være ude indtil 18:30, så skal de ind og i nattøjet (de bliver lagt omkring 19:00).

De er 3 år og 4 år. - de har ikke legeaftaler så sent , men hvis der fx var en nabo, måtte de da gerne gå derind eller naboen kom herind.

Anmeld Citér

20. april 2020

Missyou

Legeaftaler har vi ikke efter spisetid. Men de må gerne have legeaftaler om eftermiddagen 

Anmeld Citér

20. april 2020

BAE

Profilbillede for BAE
Tidligere tnbc (med ny profil)
Anonym skriver:

mener udenfor med vennerne

ude hvor?

Anmeld Citér

20. april 2020

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster

Min på 5 (6 til juli) er ikke ude i hverdagen. Vi kommer hjem kl 16 og hun sover senest kl 18.

I weekenden kan hun være i baggården hele dagen, kun afbrudt af en frokostpause 

Hvis altså vi ikke har andre planer. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.