Anonym skriver:
Tusind tak til jer for at sende mig kram og svar.
Jeg er glad for at høre, at de fleste ikke har haft problemer ift fødslen. Jeg er klar over at jordemoderen har har til formål at forberede mig på en eller anden måde, men dog fejlet i hendes formidling. Jeg håber, at jeg får det vendt til en positiv oplevelse, og at jeg ikke samlinger det med voldtægt.
Min plan må være at finde en ny jordemoder, enten bede om en ny, ved hospitalet, eller en privat. Dernæst vil jeg kontakt en psykolog, så jeg får vendt mine tanker inden fødslen.
Jeg har snakket med min kæreste om voldtægten, men dog ikke i detaljer. Måske jeg skal gøre det. Han hr bare frabedt sig detaljer, hvilket jeg ikke hr haft problemer med. Jeg må tale med ham om det.
Tusind tusind tak for jeres svar! Det betyder meget for mig 
Synes at det er rigtig fint, at du tager kontakt til en psykolog.. Og også får en ny jordemoder..
Og så vil det også være godt at snakke med din kæreste.. Både om oplevelsen og om dine tanker/frygt.. Men du skal selvfølgelig gøre, så I begge kan være i det og få noget ud af det.. Men synes, at det er nogle gode tanker, du har gjort dig..
Ønsker dig alt det bedste 
Anmeld
Citér