Jeres symptomer i forskellige graviditeter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. april 2020

Anonym

Vil sige,at hver gang jeg bliver gravid, bliver jer rigtigt syg. Min immunforsvar får simpelthen kæmpe dyk. Forkølelse kan vare i 3 uger,feber....får herpes på læberne.

1.dreng-jeg får allergi af min guld halskæde.  Kvalme konstant til uge12. Mindre vægtøgning

2. Pige- bliver syg,herpes, forfærdelige kvalme til ca uge13. Jeg kom aldrig i min form kg mæssigt efter denne graviditet. Trods gennemførte halvmarathons og et marathon 

3. Pige- man kunne slet ikke se mine læber hvor mange herpes havde jeg....kvalme forfærdelig

4. Er i uge 12 pt. Da vi valgte at have en mindre aldersforskel mellem 3og4 og jeg havde ikke mine mens tilbage,så arbejdede vi på at opnå resultat. En måned glemte heg at teste,MEN da heg fik slem forkølelse og det blev ved og ved,så testede jeg positiv. Ja,herpes naturligvis....nu døjer jeg med kvalme.

Heg tror at jeg næsten selv blev enig,at mine graviditeter ligner hinanden 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2020

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

Nu er jeg kun 20 uger henne med nr 2. 

Men første graviditet havde jeg kun ømme bryster de første par uger. Meget træt fra uge 5-12. Bækkensmerter og mange plukkeveer fra omkring halvvejs. meget vand i kroppen den sidste måned.

Denne graviditet havde jeg igen ømme bryster, men fik enorm meget kvalme der varede til uge 13-14. Allerede nu har jeg i flere uger haft plukkeveer og er såååå træt, hvilket jeg ellers håbede holdt op efter første trimester.

Begge graviditeter er med piger

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.