Jeg har valgt at spille helt med åbne kort.... jeg er også social på studie, job osv.MEN når jeg har fri vil jeg gerne og hat behov for at komme hjem, lukke døren og bare være i mit hjem/have med familie, og som du også gerne alene.
Jeg har ikke social angst men angst hvor jeg er bange for at blive fysisk syg når jeg er nogle steder samt jeg grundet tidligere usbrændthed ikke kan magte at skulle alt muligt i weekender osv for jwg kan ikle rumme det, og ligger som oftes i sengen flere dage efter jeg er til noget socialt..
Jeg har meldt ud jeg ikke kan deltage i alt, og jeg ikke vælger fra fordi jeg ikke gerne vil deltage men fordi jeg bliver nøs til at priotere og ofte må mærke efter på selve dagen om jeg kan deltage. Det er ikke alle der kan forstå det, men det er ok - så længe de blot respektere det.
Jeg har også meldt ud til familie, venner og dem jeg er på hold med på mit studie at jeg kan få angst tilfælde men at jeg har behov for man lader som ingenting i situationen da jeg derved nemmest kommer igennem det... jeg bliver fysisk utilpas koldsved, svimel, hjertebanken osv... og kun når jeg er i sociale sammenhænge eller feks på studie, handler osv, hvor jeg frygter at blive "syg"
Jeg er da stadig træt af jeg ikke kan deltage i alt, ogisær når det har betydning for man og børn....men at være åben omkring det har betydet at jeg har mindre dårlig samvittighed OG meget færre angst tilfælde
Anmeld
Citér