Ihh hvor er jeg efterhånden ved at blive idiot..
Jeg har nu været arbejdsløs i flere år.. Ja faktisk siden 2014, hvor jeg blev udlært salgsassistent.. Jeg begyndte på en ny uddannelse i 2016, men droppede ud efter et år, da den alligevel ikke var noget for mig samt for svær at komme igennem.. Herefter har jeg så haft en enkelt periode med et job, hvor jeg egentlig havde en chef, der gerne ville have mig på trods af graviditet, men firmaet gik konkurs..
Derefter blev jeg sygemeldt med plukveer, så barsel og så sygemelding med depression.. Og ja så er vi tilbage til i dag.. Jeg søger bredt, og som regel også ret hurtigt, når jeg ser annoncerne.. Jeg tilpasser ansøgningen og CV til annoncerne.. Jeg har talt med gud og hver mand om forslag til bedre CV og ansøgning - har endda været på kursus, og ALLE (chefer, ansatte, jobkonsulenter, familie og venner) siger, at mit CV og ansøgning er super gode.. At jeg har rigtig meget erfaring, og har mange ting på, som virkelig er relevante, samt de også siger, at opstillingen af CV og ansøgning er rigtig gode..
Jeg har dog gennem årene prøvet mange forskellige opstillinger, så det er mere overskueligt, pænere, mere professionelt, mere personligt eller fanger øjet bedre.. Nu er jeg og kæresten begyndt at stille det op med hidsige farver, så jeg forhåbentlig skiller mig ud..
Og hvorfor har jeg prøvet så meget?? Fordi på trods af al den ros gennem årene, så er jeg ikke engang kommet til en samtale!!!! Ikke en eneste, medmindre det så har været praktik! 

Jeg ved snart ikke, hvad jeg skal gøre.. Jeg kæmper og kæmper og kæmper, og intet virker.. Ikke engang, at jeg foreslår en praktikperiode først.. Og hvis jeg ikke får 225 timers arbejde inden november, så bliver jeg taget i ydelse.. Men hvordan pokker skal jeg få 225 timer og måske endda blive helt selvforsørgende, når intet får mig til en samtale?
Ja ville egentlig ikke lige særlig meget med det her opslag, andet end at brokke mig og få nogle frustrationer ud.. Mest af alt fordi, at jeg ikke engang kan få job som varepakker i Bilka, selvom de mangler virkelig mange folk, og jeg endda har en veninde, der arbejder der, som gerne vil være min reference