Vil pludselig have os med på toilettet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

645 visninger
3 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
5. april 2020

Sandratoft

Min snart seks-årige pige begyndte, for et par måneder, at insistere på at vi fulgte med hende på toilettet (vores toilet ligger ovenpå) og hvis vi siger at hun selv skal gå, så bliver der megen råben og skrigen  når vi så følges med hende, så lukker hun nærmest døren i hovedet på os og vil have vi skal stå udenfor. 
Er dette en fase? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. april 2020

Cvbn

Tjaah.... Har du spurgt hende hvorfor? Altså ikke i situationen, men når der er ro på? Som regel har de en helt enkel grund 

Anmeld Citér

5. april 2020

Sandratoft

Cvbn skriver:

Tjaah.... Har du spurgt hende hvorfor? Altså ikke i situationen, men når der er ro på? Som regel har de en helt enkel grund 

Ja, og hun siger at hun bare vil have os med, jeg kan ikke få en årsag ud af hende 

Anmeld Citér

5. april 2020

Mor11

Profilbillede for Mor11

Fase min datter har haft sådan nogen perioder on/off siden hun blev befri. Hun er 5,5 år. Lige nu klarer hun det helt selv, men for bare 2mdr siden ville hun også have en med. Kun her hjemme, det var intet problem i institutionen. Det er ikke en kamp jeg gider tage når det er, da det vigtigste for mig bare er at hun er selvkørende i selve handlingen der ude da hun starter skole her til sommer, så jeg hjælper ikke til , jeg står der bare  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.