Påskeferie

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. april 2020

321

Profilbillede for 321
anna111 skriver:

Det samme vi har gjort de sidste 3 uger  ser det ikke som ferie da vi jo intet nyt kan fortage os vi køre nok en tur til stranden mandag med skovl og spand og så en tur i skoven med madpakker. Ellers er vi bare der hjemme og så bliver min ældste datter 6år den 13 april så hende skal jeg holde fødselsdag for og hygge om med lillesøster og mormor så må hun få en større fødselsdag når alt dette er overstået 

Jeg synes det er rart med ferie. Men har også arbejdet hjemmefra samtidig med hjemmeskole for ungerne og et projekt på huset der skulle være færdigt . Så har glædet mig meget til ferien.  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. april 2020

Janey

Profilbillede for Janey
321 skriver:

Øv hvor trælst for Jer.

Vi skulle have været på en lang ferie til Asien nu men af flere årsager fik vi ikke bestilt i god tid og da vi endelig skulle til at bestille var det brudt ud dernede, så vi bestilte ikke noget alligevel. Så held i uheld endte vi uden planer.

Når der nu skulle være pandemi i Verden er det også heldigt for os, at det er i år, da vi har planer om en længere rejse bl.a. til Asien næste år, så derfor har vi ikke så mange planer i år. Jeg følger med i tråden og håber, der kommer nogle gode idéer til noget vi ikke allerede har lavet i de seneste 3 uger.

Anmeld Citér

5. april 2020

2018mor

321 skriver:

Blot for hyggens skyld.  Sørger lidt inspiration. Hvad skal I lave i påskeferien med ungerne ? 

Vi tager i sommerhus - vores eget vel at mærke. Handler ind hjemmefra, så vi ikke belaster den lille købmand i byen. Og så skal vi ellers bare hygge os, lege med Duplo, tegne, gå lange ture ved stranden og bare slappe af. 
nøjj hvor jeg glæder mig til at komme lidt hjemmefra 

Anmeld Citér

5. april 2020

Christabelle

Jeg skal bare være hjemme sammen med mine børn i de fem dage jeg har fri. Jeg glæder mig ustyrligt. Ville ønske jeg havde været hjemme med dem de sidste tre uger, men det er ikke muligt (butiksarbejde). 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.