Påskeferie

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.780 visninger
13 svar
9 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
3. april 2020

321

Profilbillede for 321

Blot for hyggens skyld.  Sørger lidt inspiration. Hvad skal I lave i påskeferien med ungerne ? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. april 2020

321

Profilbillede for 321

Blot for hyggens skyld.  Sørger lidt inspiration. Hvad skal I lave i påskeferien med ungerne ? 

https://www.dr.dk/nyheder/webfeature/corona-hjemme-aktiviteter

jeg fandt lige denne liste med forslag efterfølgende. Men har I flere forslag må I gerne komme med dem.  Og denne fandt jeg også lige.  https://www.visitkoege.dk/koege/oplevelser/tips-til-aktiviteter-med-boern

Anmeld Citér

3. april 2020

FruStolpe

Ingenting -desværre. 

Vi havde bestilt campingferie på 5 stjernet plads med 2 vennepar og vores børn. Det skal vi ikke nu, og da vi ikke må  få refunderet pengene må påskeferien nu forgå hjemme. Men min ikke vi må  gå en tur i skoven eller ved stranden... 

Anmeld Citér

3. april 2020

FruHimmelblå-86

Profilbillede for FruHimmelblå-86

Her har ungerne og jeg følgende planlagt:

- en arbejdsdag i haven

- en tur til stranden for at samle sten (og bagefter male på sten)

- lave pandekager over bål i haven 

- puste og male æg

- en lave-ingenting-dag

- en tur i skoven med madpakker

- klippe påskepynt og så karse

Derudover skal vi spille en masse spil, læse bøger og se film.

Så ikke de store, dyre planer her, men ren hygge og afslapning❤️

Anmeld Citér

3. april 2020

grinny

Det samme som de sidste 3 uger  

Være hjemme, i haven, male sten, bage, grille hvis vejret virkelig bliver så godt som de siger!

Ja bare sådan rigtig hjemme familie hygge 

Anmeld Citér

4. april 2020

321

Profilbillede for 321

Ingenting -desværre. 

Vi havde bestilt campingferie på 5 stjernet plads med 2 vennepar og vores børn. Det skal vi ikke nu, og da vi ikke må  få refunderet pengene må påskeferien nu forgå hjemme. Men min ikke vi må  gå en tur i skoven eller ved stranden... 

Øv hvor trælst for Jer.

Vi skulle have været på en lang ferie til Asien nu men af flere årsager fik vi ikke bestilt i god tid og da vi endelig skulle til at bestille var det brudt ud dernede, så vi bestilte ikke noget alligevel. Så held i uheld endte vi uden planer.

Anmeld Citér

4. april 2020

321

Profilbillede for 321
grinny skriver:

Det samme som de sidste 3 uger  

Være hjemme, i haven, male sten, bage, grille hvis vejret virkelig bliver så godt som de siger!

Ja bare sådan rigtig hjemme familie hygge 

Ja det er også hyggeligt uden at man skal det helt store. Vi skal helt klar til stranden efter sten og male på også 

Anmeld Citér

4. april 2020

321

Profilbillede for 321
FruHimmelblå-86 skriver:

Her har ungerne og jeg følgende planlagt:

- en arbejdsdag i haven

- en tur til stranden for at samle sten (og bagefter male på sten)

- lave pandekager over bål i haven 

- puste og male æg

- en lave-ingenting-dag

- en tur i skoven med madpakker

- klippe påskepynt og så karse

Derudover skal vi spille en masse spil, læse bøger og se film.

Så ikke de store, dyre planer her, men ren hygge og afslapning❤️

Gode planer. Der er helt klart nogen gode idéer vi kan bruge. Må få mig taget sammen til at få lavet et bålsted i haven. Det er så hyggeligt.

Anmeld Citér

4. april 2020

Sprit25

Jeg skal læse til eksamen 

Men manden og ungerne (og lidt mig) skal det samme som sidste tre uger. Bortset fra at holde en fødselsdag for kun os fire

Anmeld Citér

4. april 2020

anna111

Profilbillede for anna111
321 skriver:

Det samme vi har gjort de sidste 3 uger  ser det ikke som ferie da vi jo intet nyt kan fortage os vi køre nok en tur til stranden mandag med skovl og spand og så en tur i skoven med madpakker. Ellers er vi bare der hjemme og så bliver min ældste datter 6år den 13 april så hende skal jeg holde fødselsdag for og hygge om med lillesøster og mormor så må hun få en større fødselsdag når alt dette er overstået 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.