Pigetøj, hjælp til størrelser

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.634 visninger
17 svar
3 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
31. marts 2020

fehår

Min datter, som bliver 3 til sommer, er lige vokset igen, og meget af hendes tøj er for småt. Det er især kjoler, bluser, bukser, underbukser, osv. Overtøj er der styr på. 

Vi har været meget glade for H&M, og i lang tid passede hun 98/104 perfekt. Det er nu for småt. De ting, der fåes i 104, passer stadig sådan nogenlunde men er til den lille side. 110 er for stort. 

Hun er ca. 98 cm og vejer 15,5 kg.

Jeg har blandt andet overvejet at prøve Krymmel og Zara, men hvordan er det i størrelsen? Og har I andre ideer?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. marts 2020

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

Lige nu er det svært med tøj da der er lukket mange steder..

men ellers så plejer jeg tage genbrugsbutikker og købe forskellige mærker og se hvordan det passer når det har været vasket og hvor længe det holder ved brug osv...

Anmeld Citér

31. marts 2020

fehår

Wampires skriver:

Lige nu er det svært med tøj da der er lukket mange steder..

men ellers så plejer jeg tage genbrugsbutikker og købe forskellige mærker og se hvordan det passer når det har været vasket og hvor længe det holder ved brug osv...

Ja, det har også før været min løsning, men desværre har hun brug for nyt hurtigt, fordi det sidder så dårligt Jeg har kigget på Reshopper, men jeg bor på bøhlandet, og det bliver for omstændeligt at prøve forskellige mærker på den måde.

Anmeld Citér

31. marts 2020

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20
fehår skriver:

Ja, det har også før været min løsning, men desværre har hun brug for nyt hurtigt, fordi det sidder så dårligt Jeg har kigget på Reshopper, men jeg bor på bøhlandet, og det bliver for omstændeligt at prøve forskellige mærker på den måde.

Vi har også selv svært ved at finde tøj til begge børn..

de er lange men tynde...

så ofte når de vokser så bliver det en mellemstørrelse som kan være supersvær at ramme..

overvej det er lidt for stort og så vask det ved 60 grader inden første brug...

det har haft virket her med mange forskellige mærker der lige var til den store side men ellers var gode...

faktisk også med noget genbrugstøj der lige var en tand for stort...

Anmeld Citér

31. marts 2020

Skouboe

Prøv at kigge på Name It

Anmeld Citér

31. marts 2020

Dorthe1986

fehår skriver:

Min datter, som bliver 3 til sommer, er lige vokset igen, og meget af hendes tøj er for småt. Det er især kjoler, bluser, bukser, underbukser, osv. Overtøj er der styr på. 

Vi har været meget glade for H&M, og i lang tid passede hun 98/104 perfekt. Det er nu for småt. De ting, der fåes i 104, passer stadig sådan nogenlunde men er til den lille side. 110 er for stort. 

Hun er ca. 98 cm og vejer 15,5 kg.

Jeg har blandt andet overvejet at prøve Krymmel og Zara, men hvordan er det i størrelsen? Og har I andre ideer?

Jeg synes Zara er til den lille side, til gengæld har jeg altid syntes at H&M var til den store side 

Anmeld Citér

31. marts 2020

fehår

Skouboe skriver:

Prøv at kigge på Name It

Tak for tippet. Hvordan er det i størrelsen?

Anmeld Citér

31. marts 2020

fehår

Dorthe1986 skriver:

Jeg synes Zara er til den lille side, til gengæld har jeg altid syntes at H&M var til den store side 

Hm måske kunne det så være værd at prøve noget 110 fra Zara �� 

Anmeld Citér

31. marts 2020

fehår

Wampires skriver:

Vi har også selv svært ved at finde tøj til begge børn..

de er lange men tynde...

så ofte når de vokser så bliver det en mellemstørrelse som kan være supersvær at ramme..

overvej det er lidt for stort og så vask det ved 60 grader inden første brug...

det har haft virket her med mange forskellige mærker der lige var til den store side men ellers var gode...

faktisk også med noget genbrugstøj der lige var en tand for stort...

Vi vasker i forvejen tøj ved 60 grader ofte, fordi der har været børneorm gentagne gange i datterens institution. Men ja, de her perioder mellem størrelser er bare besværlige, især nu hvor tøjkøb er over nettet.

Anmeld Citér

31. marts 2020

Carina:-)

Zara er småt , det samme er lindex 

Wheat som også er i den billige ende er alderssvarende,  og har meget sødt til piger .

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.