Pasning af storesøster under fødsel - dilemma

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. marts 2020

fehår

Min søster var på standby til den yngstes fødsel. Hun skulle køre 3 1/2 time for at komme herhen, og vi havde ikke andre. Hun planlagde intet, der ikke kunne aflyses, 14 dage før og efter termin - til gengæld fik hun så også lov til at vælge mellemnavn til baby 

(Havde vi haft andre, havde situationen jo selvfølgelig været en anden )

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. marts 2020

Anonym trådstarter

Mor11 skriver:

Jeg tror bare du skal tale med bedsteforældrene sig til dem, "jeg kan se i skal til rund fødselsdag omkring min termin, kan vi lægge en slagplan for hvordan vi gør hvis vi skulle være så brand uheldige at fødslen går i gang der?" De har garanteret allerede tænkt over om afstanden er ok i forholdt til at komme hjem med det samme, i løbet af et par timer eller 3 maks - eller blive hjemme hvis noget som helst er under opsejling inden  

80% af vores bekymringer bliver aldrig til noget, sagde mine børns søde farfar engang. Jeg tror det her, er en af dem 

Det er en god ide. Bare være ærlig også få lagt en plan :-) du har helt ret i det med bekymringer - jeg er desværre meget plaget af bekymringer og overtænkninger generelt, men det skal nok gå

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.