Jeg synes sgu det er svært i denne tid!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. marts 2020

esioul

grinny skriver:

Ja, lige nu ligger jeg på sofaen fordi jeg synes han er stille, velvidende om at jeg faktisk har mærket ham og tydeligt kan mærke hans numse ud af og derfor ved han sparker ind/ned - alligevel løber angsten og tankerne af med mig 

Jeg var også inde for at få kørt strimmel nogle gange, fordi jeg var så nervøs og ikke kunne finde ro. 

Når jeg så landende på briksen gik hun igang. 

Det er bare ikke sjovt at have det sådan. 

Ens tanker kan nemt løbe afsted med en. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. marts 2020

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

KÆMPE kram herfra...

når man tænker på dit tidligere forløb synes jeg virkelig det er mærkeligt at dine scanninger er blevet aflyst..

jeg har "bare"født en baby der var mere end 30% under gennemsnittet men jeg har stadig alle mine scanninger for at følge væksten tæt...

jeg ved godt det er svært men jeg tror du er nødt til at prøve at være mindre rolig når du snakker med jordemoder og prøve at få presset scanning igennem..

det er uholdbart hvis du konstant går og er bekymret/nervøs for det påvirker også baby.. specielt hvis det er over længere tid...

var faktisk en af årsagerne til at jeg blev sygemeldt fra job sidste gang.. dårligt psykisk arbejdsmiljø der gjorde jeg havde dage hvor jeg ringede hjem ved frokost og græd over tanken at jeg skulle være der i x antal timer mere...

tror du er nødt til at være lidt hysterisk selvom jeg udmærket godt kender at man ikke ønsker at være det...

Anmeld Citér

30. marts 2020

grinny

esioul skriver:

Jeg var også inde for at få kørt strimmel nogle gange, fordi jeg var så nervøs og ikke kunne finde ro. 

Når jeg så landende på briksen gik hun igang. 

Det er bare ikke sjovt at have det sådan. 

Ens tanker kan nemt løbe afsted med en. 

Vi var afsted for 3 uger siden jo, hvor han også startede 200 meget fra sygehuset  Man bliver bare så nemt påvirket!

Anmeld Citér

30. marts 2020

grinny

Wampires skriver:

KÆMPE kram herfra...

når man tænker på dit tidligere forløb synes jeg virkelig det er mærkeligt at dine scanninger er blevet aflyst..

jeg har "bare"født en baby der var mere end 30% under gennemsnittet men jeg har stadig alle mine scanninger for at følge væksten tæt...

jeg ved godt det er svært men jeg tror du er nødt til at prøve at være mindre rolig når du snakker med jordemoder og prøve at få presset scanning igennem..

det er uholdbart hvis du konstant går og er bekymret/nervøs for det påvirker også baby.. specielt hvis det er over længere tid...

var faktisk en af årsagerne til at jeg blev sygemeldt fra job sidste gang.. dårligt psykisk arbejdsmiljø der gjorde jeg havde dage hvor jeg ringede hjem ved frokost og græd over tanken at jeg skulle være der i x antal timer mere...

tror du er nødt til at være lidt hysterisk selvom jeg udmærket godt kender at man ikke ønsker at være det...

Jeg prøvede faktisk at ringe i dag men åbenbart ikke tilstede i konsultationen så må prøve igen i morgen! 

Sidste JM “besøg” var telefonisk hvor jeg sagde flere gange at jeg ikke kan klare det psykisk hvis det bliver trukket længere ud for jeg vil gå og køre mig selv op, men må skrue bissen mere på selvom det slet ikke er mig som person! 

Det er ikke sundt for mig, baby eller min mand at jeg tvivler hele tiden! 

Anmeld Citér

31. marts 2020

StineW79

Profilbillede for StineW79

Puha ka virklig godt forstå, at du ik er tryg, når man tager hele din forhistorie med her. Jeg ka slet ik forstå, at alle dine scaninger er aflyst osv, når du er i risikogruppe for at danne blodpropper. Som minimum burde de tilbyde dig samtaler og evt tjek ved egen læge. 

Mange tanker herfra. Vh Stine 

Anmeld Citér

31. marts 2020

Baby17

Du kan jo evt bestille en privat scanning hvis det kan give dig ro  du kan også få en privat jordmoder men det er vist heller ikke helt billigt 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.