Jeg synes sgu det er svært i denne tid!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.550 visninger
15 svar
2 synes godt om
30. marts 2020

grinny

Åh jeg har brug for at komme ud med det! 

Hold kæft hvor er det hårdt at være sårbar gravid i denne corona tid! Mine jordemoder samtaler er sløjfet, mine tjek på AK-klinikken omkring mit blod/blodpropper og de vækstskanninger jeg bliver tilbudt for at jeg kan have ro i maven omkring lillebror og hvordan han har det... Ja de er også sløjfet 

Det er virkelig svært men samtidig forstår jeg jo også godt at vi skal have stoppet smitten, men selvfølgelig ligger alle mine aftaler lige i de 4 uger der er blevet lukket ned 

Mærker ham hver dag og sidst så alt også perfekt ud, men det gjorde det også med Isaac og bum så gik det galt - åh jeg kan slet ikke holde det ud 

Nå måtte lige ud med det! Glæder mig bare til juni hvor han kommer ud 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. marts 2020

Rockertand

Øv altså. Kan du ikke få hyppige telefonkonsultationer?

Anmeld Citér

30. marts 2020

grinny

Rockertand skriver:

Øv altså. Kan du ikke få hyppige telefonkonsultationer?

Altså de har sagt jeg skal ringe hvis jeg har brug for at snakke, men deres telefontid er ikke ændret så det er kun mandag og tirsdag fra 10 - 10.40! Har dog tænkt mig lige at ringe i morgen, for jeg vil ikke sidde og være så angst

Anmeld Citér

30. marts 2020

Camillos

grinny skriver:

Hold kæft hvor er det hårdt at være sårbar gravid i denne corona tid! Mine jordemoder samtaler er sløjfet, mine tjek på AK-klinikken omkring mit blod/blodpropper og de vækstskanninger jeg bliver tilbudt for at jeg kan have ro i maven omkring lillebror og hvordan han har det... Ja de er også sløjfet 

Det er virkelig svært men samtidig forstår jeg jo også godt at vi skal have stoppet smitten, men selvfølgelig ligger alle mine aftaler lige i de 4 uger der er blevet lukket ned 

Mærker ham hver dag og sidst så alt også perfekt ud, men det gjorde det også med Isaac og bum så gik det galt - åh jeg kan slet ikke holde det ud 

Stort kram til dig , hvor må det også være et stort følelses register du er igennem.

Anmeld Citér

30. marts 2020

esioul

grinny skriver:

De følelser og tanker kan hyle en helt ud af den og man kan få overbevist sig selv om rigtig mange ting 

Anmeld Citér

30. marts 2020

Ano18

Jeg kan udemærket forstå dig og jeg har endda ikke mistet et barn tidligere, så det må være meget sværere for dig. Jeg er stadig blevet tilbudt vækstscanninger og så med opfølgende telefonisk lægesamtale bagefter. Jeg forstår ikke du ikke fortsat skal scannes da det er en vigtig ting og gælder babyens og din sikkerhed, trods coronaen som vi er enige i er noget man forstår sikkerheden omkring. 

Anmeld Citér

30. marts 2020

grinny

Camillos skriver:

Stort kram til dig , hvor må det også være et stort følelses register du er igennem.

Det er det også, hver eneste dag 

Anmeld Citér

30. marts 2020

grinny

esioul skriver:

De følelser og tanker kan hyle en helt ud af den og man kan få overbevist sig selv om rigtig mange ting 

Ja, lige nu ligger jeg på sofaen fordi jeg synes han er stille, velvidende om at jeg faktisk har mærket ham og tydeligt kan mærke hans numse ud af og derfor ved han sparker ind/ned - alligevel løber angsten og tankerne af med mig 

Anmeld Citér

30. marts 2020

grinny

Ano18 skriver:

Jeg kan udemærket forstå dig og jeg har endda ikke mistet et barn tidligere, så det må være meget sværere for dig. Jeg er stadig blevet tilbudt vækstscanninger og så med opfølgende telefonisk lægesamtale bagefter. Jeg forstår ikke du ikke fortsat skal scannes da det er en vigtig ting og gælder babyens og din sikkerhed, trods coronaen som vi er enige i er noget man forstår sikkerheden omkring. 

Jeg tror det er fordi det lige har været i de 4 uger, bliver helt sikkert tilbudt det igen efter lukningen og tror de regner med at der bliver åbnet op igen efter d 13/4 og derfor venter - men det er kun mit bud!

Ville ringe til JM i dag men åbenbart ingen konsultationen så må prøve igen i morgen 

Anmeld Citér

30. marts 2020

Ano18

grinny skriver:

Jeg tror det er fordi det lige har været i de 4 uger, bliver helt sikkert tilbudt det igen efter lukningen og tror de regner med at der bliver åbnet op igen efter d 13/4 og derfor venter - men det er kun mit bud!

Ville ringe til JM i dag men åbenbart ingen konsultationen så må prøve igen i morgen 

Jeg havde en tid d 26/3 til scanning men fik den selv rykket til d 4/4 (grundet karantæne efter ferie), så på Hillerød hospital har de bibeholdt alle scanningerne i hvert fald. Jeg håber du finder en løsning og får noget ro i kroppen.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.