jeg havde en drøm i nat, som var lidt forskrækkende vedrørende mine fremtidige evner som mor
vi havde lånt en baby, mig og søren, en lille dreng, som var utrolig yndig og som lignede min lillebror på en prik da han var nyfødt, slår det mig pludselig (jeg glædede mig ufatteligt til min lillebrors fødsel!).
denne her baby var sød og alting, men jeg kunne ikke rigtig finde begejstringen frem og syntes egentlig det var røvkedeligt at have ham hængende. heldigvis opvejede Søren så rigeligt for mine manglende evner og sad med babyen hele tiden og tuttenuttede og da vi skulle i seng, sagde han "jamen vi skal jo gøre flasker klar til i nat"
"ahva?" svarede jeg
"jamen, han skal jo have mad i løbet af natten, så vi kan ligeså godt være forberedt"
hmmm...der havde jeg en meget tydelig tanke, der lød: "Gud, hvor er sådan nogle babyer dog TRÆLSE"
det er da ikke særlig betryggende! men måske hænger det sammen med at jeg overhovedet ikke har haft troen på behandlingen denne gang og egentlig bare glæder mig til at kunne sige "TOLD YOU SO!" når min menstruation starter... hvad gør man så når man har mistet troen og håbet?!
Anmeld