Jeg tænker i har boet sammen en måned - så det er måske 3. weekend hun skal på besøg - synes også det er meget tidligt din kæreste forventer hun er ok med det hele.
Jeg tænker hun har fået både Bonusmor og søskende plus et nyt sted at bo med far - det er mange omvæltninger og tænker ikke det nødvendigvis går gnidningsfrit uanset alle de ydre omstændigheder som nu er der.
Synes også det er ret vildt at din kæreste allerede snakker om at flytte bare fordi de første par weekender ikke har været fryd og gammen - i skal jo allesammen finde jeres nye roller i denne nye familie og bolig situation. Tænker ikke det er noget som bare sker på en weekend eller to.
Men når det er sagt tænker jeg ikke du kan bede din kæreste om ikke at se sin datter i weekenden - prøv at vende den om ville du være ok med at dine børn skulle tilbringe de næste 3 uger hos far - fordi din kæreste havde det svært - for hvis hun ikke kommer går der jo to uger før han ser hende igen udover de ti dage som allerede er gået. Det er lang tid uden at se sit barn og nok heller ikke den bedste start på jeres nye familie hvis hun kun har været i den nye situation et par gange.
Eneste grund til hun ikke skulle komme er hvis i er sat karantæne pga smittefare nu din far er smittet med Corona - og så skal dine børn vel heller ikke til deres far. Og her mener karantæne og ikke bare den pæne henstilling om at blive hjemme som vi alle lever med i disse uger.
Anmeld
Citér