Andre i samme båd?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. marts 2020

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg spørger altså aldrig min mand om han vil med. Jeg forventer at han tager med. Vi er en familie og laver tingene sammen med børnene. Det hænder da at han ikke er med, men så er det fordi at han arbejder og så ved jeg det jo på forhånd. 

Det er også sådan jeg har det. At man er en familie og gør sådan noget ting sammen også. Ikke at man behøver at gøre det hver gang, men bare at han en gang imellem og selv sagde “ skat, i dag synes jeg vi skal tage en tur på legepladsen eller køre en tur . Men intet initiativ. Det mangler jeg virkelig. Også så JEG en hang imellem kunne slappe lidt af en gang imellem mens far og datter kunne få lidt tid sammen alene 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2020

anna111

Profilbillede for anna111
Anonym skriver:

Hvis jeg spørger om han vil med så er det enten :” suk” eller “ ikke lige nu” eller også vil han heller slå græsset. Jeg er bare ret træt af at skulle “ sætte ham igang “ 

Det var pracist sådan mit forhold var vis han skulle lave noget med mig og vores 2 børn gjorder han alt for at slippe vis jeg først fik ham med lavede han ikke andet ind og brokke sig ja vi kunne have haft en fantastisk dag og vis så en af børnene blev sure til sidst havde hele dagen i følge ham været noget lort. 

Nu er jeg enlig mor og har været det i 1år og det er fantastisk der er intet brok vil jeg noget gør jeg det og ingen at blive skuffet over. Har ikke fortrudt en eneste gang men det tog mig 4år enlig at inse at jeg var mere værd 

Og da din partner lyder som min x tror jeg enten du skal acceptere han er som han er eller må du gå og blive enlig mor. 

Anmeld Citér

24. marts 2020

Anonym

Tja jeg ville nok filme ham mens han sidder med mobilen og hun forsøger kontakt. Over flere dage. 

Det rammer den dag ungerne siger. Far vil hellere sin telefon end snakke med mig. Aftal han kunne komme hjem 30 min senere også være på til barnet sover. Det vil ikke for meget forlangt at man er fælles inden sengetid. Her ligger far altid i seng ham der går op af trappen bruger 2 min. 

Anmeld Citér

24. marts 2020

jamesalex12

yes every one are sharing their great feelings and emotion

Anmeld Citér

24. marts 2020

Anonym

Anonym skriver:

Her kommer et ynke/brokke indlæg. Men forestiller mig at der nok er nogle i samme situation. 
min kæreste og far til vores barn på 3 år laver aldrig noget med hende. 
hun er enormt knyttet til mig, holder en fast fridag om ugen sammen med mig ( hvor jeg har fri fra job). Vi nyder det begge meget. Problemet er hendes far. Det er altid mig der tager ud med hende på ture, i svømmehallen, på legepladsen , ud og lave snobrød .  leger og aktivere hende hjemme. Bager med hende, leger, bader hende, gør hende natklar osv. far har ingen interesse i hende ( vi bor sammen ) og virker til heller at vil sidde i sofaen med sin mobil eller rende rundt og gøre rent . og det gør mig trist. Hun slår og bider ham meget ofte og han forstår det ikkez Jeg tænker at hun savner ham og mangler hans opmærksomhed. Vi har haft snakket rigtig mange gange, uden at jeg vil give ham skyldfølelse. Jeg har forklaret ham at jeg ville blive rigtig glad hvis han også ville tage sig lidt af hende , gå en tur eller hvad han nu har lyst til at lave med hende. så jeg også har mulighed for lige at sætte mig ned og koble af, slappe af efter job.  koncentrere mig om aftensmaden . Men der sker intet. Jeg er træt, og specielt i de her tider med nedlukning. Jeg er virkelig træt helt ind til knoglerne, vågner konstant om natten og føler en konstant uro i min krop.  Andre i samme båd? Eller andre med råd til hvad jeg skal gøre? 

jeg har ikke nogen råd, desværre.

Det du skriver lyder som mit forhold med min datters far. Han havde lange arbejdsdage, så jeg måtte aflevere og hente hende i børnehaven. Jeg måtte så aktivere hende/have et øre på hende og sørge for at aftensmaden var færdig til han kom hjem - og ofte endte det med at han sad og halvsov på sofaen mens jeg gjorde hende sengeklar og fik hende puttet. I weekender ville han (ligesom din kæreste) hellere bruge tiden på at rydde op og gøre rent end at tage med os eller også aktiverede han vores datter med tegnefilm mens han lå og sov på sofaen.

Jeg endte med at føle mig som en tjenestepige, og det endte med at vi gik fra hinanden.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.