Janet1989 skriver:
Jeg har faktisk kun skulle af med en kat (mit valg desværre). Han var gammel og blind og havde ingen livskvalitet mere.
men jeg fik ham i en lille ramme , et godt billede af ham + jeg har 100000 billeder af ham på computeren . Ja man kan slet ikke sammenligne en kat med en hund, men han var mit et og alt, han havde fulgt mig igennem meget , så det bragte meget sorg, at jeg måtte få ham aflivet 
Nu spørg jeg måske dumt, men hvorfor ka man ik samligne en hund og en kat?
Som barn havde vi hund, og da den døde blev den begravet på vores faste campingplads (det var der den døde) og i mange år efter, lage vi blomster hver weekend.
Efterfølgende fik vi kat, som blev næsten 20 år gammel. Hun ligger begravet under en sten i min Have. Der har hun lagt siden 2007.
Nu har vi 2 ældre misser på snart 17 år, og begge vores unger elsker de 2 katte overalt på jorden, fortæller dem alle deres hemmeligheder, og sover med dem om natten.
Og når de engang ik er her mere, ska de også begraves under en sten i haven.
Til ts, vi har holdt en lille afskedstale i haven, da vi mistede vores Bentmis i 2014, en kat vi arvede efter vores gamle nabo, og som vores ældste var meget glad for.
Begge unger, ligger jævnligt blomster (så sent som i dag) ude på stenen og sender en tanke afsted til de små begravet muslinger. Vh Stine
Anmeld
Citér