Gravid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. marts 2020

M O R til J Vega

Anonym skriver:

Hej igen hehe jeg er ked af det du gik gennem det . Men tillykke med graviditeten . Nej det er jeg ikke. Jeg blødte meget efter aborten i 2 dage . Så stoppede det så starte lidt plet brun blødning i 2 dage .  Jeg ved hvis jeg har højt hcg så starte mit opkast og kvalme med det samme .  Så det forvirre mig . Plus jeg er mega træt og har lidt kvamle . Men jeg tror jeg prøver at teste om en uge og se tiden an . Jeg ved ikke om det kan lade sig gøre at bliver gravid så hurtigt igen ? 

Tak  Jeg er også ked af dit tab. Det er hårdt og på ingen måder sjovt, men er sikker på du står med en positiv test om lidt 

god ide, tag en test om en uges tid, så bør den være svagere eller negativ, hvis du ikke er gravid. Og er du gravid igen, vil den være noget tydligere om en uge 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2020

Anonym trådstarter

M O R til J Vega skriver:

Tak  Jeg er også ked af dit tab. Det er hårdt og på ingen måder sjovt, men er sikker på du står med en positiv test om lidt 

god ide, tag en test om en uges tid, så bør den være svagere eller negativ, hvis du ikke er gravid. Og er du gravid igen, vil den være noget tydligere om en uge 

Ja sådan er livet nogen gange men jeg har en søn han giver så masser af kærlighed at man glemme lidt tabet men tak for hjælpen ♥️

Anmeld Citér

20. marts 2020

M O R til J Vega

Anonym skriver:

Ja sådan er livet nogen gange men jeg har en søn han giver så masser af kærlighed at man glemme lidt tabet men tak for hjælpen ♥️

Kender godt den følelse, vi har en fantastisk datter på 2,5 år, og det var også hurtig “glemt” 

velbekomme da 

Anmeld Citér

23. marts 2020

TinaTina1

jeg elsker livet. og vil have en masse børn

jeg synes du skal fryse alle dine ægceller ned så du selv styre hvornår dine børn kommer til verden!!

Anmeld Citér

23. marts 2020

Anonym trådstarter

TinaTina1 skriver:

jeg elsker livet. og vil have en masse børn

jeg synes du skal fryse alle dine ægceller ned så du selv styre hvornår dine børn kommer til verden!!

Hehe Oke dejligt at du elsker livet det tror vi alle gør

Anmeld Citér

24. marts 2020

Anonym trådstarter

Hej

håber det ok jeg skriver . ved ikke hvem jeg ellers skal spørger om det ville du tag en test nu? hvis det var dig eller ville du vente mere ? . jeg har stadigvæk ikke fået min mens 

Anmeld Citér

24. marts 2020

M O R til J Vega

Anonym skriver:

Hej

håber det ok jeg skriver . ved ikke hvem jeg ellers skal spørger om det ville du tag en test nu? hvis det var dig eller ville du vente mere ? . jeg har stadigvæk ikke fået min mens 

Altså jeg synes, sagtens du kan tage en test, og følge til den er negativ, for hvis du så står med en svag positiv test, efter en negativ, så ved du at det er en ny graviditet 

husk ægløsning kommer før end menstruation 

Anmeld Citér

26. marts 2020

Anonym trådstarter

Altså jeg synes, sagtens du kan tage en test, og følge til den er negativ, for hvis du så står med en svag positiv test, efter en negativ, så ved du at det er en ny graviditet 

husk ægløsning kommer før end menstruation 

Hej . fik min mens igår men det stoppede idag

det hele er lidt forvirrede :/

Anmeld Citér

1. april 2020

TinaTina1

Anonym skriver:

Hehe Oke dejligt at du elsker livet det tror vi alle gør

jaaa det troede jeg også men mange gør selvmord, gør en for aktiv dødshjælp eller ønsker ikke udødelighed eller slår folk ihjel både mennesker inde eller uden for maven 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.