Gravid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.624 visninger
18 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
19. marts 2020

Anonym trådstarter

Hej jeg har haft abort den 27 februar . Men blødte kun i 3 dage . Jeg tog idag test idag som viste positiv kan det være jeg er gravid igen . ? 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. marts 2020

M O R til J Vega

Anonym skriver:

Hej jeg har haft abort den 27 februar . Men blødte kun i 3 dage . Jeg tog idag test idag som viste positiv kan det være jeg er gravid igen . ? 

Nej, det er usandsynligt at dit hcg er faldt til under 5, at du derefter har haft ægløsning og er mere end 3+2 eller 4+0 ved forventet menstruation, så du kan teste positiv, på 3 uger efter din abort. 

så nej. 

Anmeld Citér

19. marts 2020

Anonym trådstarter

M O R til J Vega skriver:

Nej, det er usandsynligt at dit hcg er faldt til under 5, at du derefter har haft ægløsning og er mere end 3+2 eller 4+0 ved forventet menstruation, så du kan teste positiv, på 3 uger efter din abort. 

så nej. 

Okey Tak for svar

Anmeld Citér

19. marts 2020

M O R til J Vega

Anonym skriver:

Okey Tak for svar

Velbekomme 

Anmeld Citér

19. marts 2020

Anonym

Alt efter hvor højt dit hcg har været, så er det bestemt en mulighed.

Hvor langt var du henne ved din SA? 

Anmeld Citér

19. marts 2020

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Alt efter hvor højt dit hcg har været, så er det bestemt en mulighed.

Hvor langt var du henne ved din SA? 

Jeg var 11 uger henne .  Grund til jeg tog en graviditetest rr fordi jeg blødte måske i to dage .  Efter det starte vi med at have samleje mange gange så fordi jeg er meget træt har lidt kvalme . 

Anmeld Citér

19. marts 2020

Anonym

Så vil jeg mene, det er usandsynligt. 

Men jeg ville teste med jævnlige mellemrum, for at se, om testen bliver negativ. 

Husk du kan have hcg i kropen i op til 10 uger efter en SA. 

Er du slet ikke blevet fulgt med blodprøver? 

Det gør mig ondt i har mistet. 

Anmeld Citér

19. marts 2020

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Så vil jeg mene, det er usandsynligt. 

Men jeg ville teste med jævnlige mellemrum, for at se, om testen bliver negativ. 

Husk du kan have hcg i kropen i op til 10 uger efter en SA. 

Er du slet ikke blevet fulgt med blodprøver? 

Det gør mig ondt i har mistet. 

Nej det er jeg ikke . Skal man det ? Ja jeg skulle fordi barnet hjerte stoppet lige pludselig i uge 11 .   jeg lider også af hyperemesis og det stoppet med det samme efter abort . Nu har jeg kvalme igen og det forvirre mig 

Anmeld Citér

19. marts 2020

M O R til J Vega

Anonym skriver:

Jeg var 11 uger henne .  Grund til jeg tog en graviditetest rr fordi jeg blødte måske i to dage .  Efter det starte vi med at have samleje mange gange så fordi jeg er meget træt har lidt kvalme . 

Jeg fik en MA i uge 10. Blødte on a off i 6 uger. 
Hvis du kun har blødt i to dage efter aborten i uge 11, er du så sikker på det hele er kommet ud som det skal? Er du tjekket med en scanning at livmoderen er Tom efter aborten?

mit hcg var på 17000 dagen inden abort i uge 10,  6-7 uger efter var det hcg’et på 12. Og 2,5 måned efter aborten var jeg gravid igen. 
Nu er jeg gravid i uge 15. 

Det tager normalt ca. omkring 6-8 uger før kroppen er klar til ny ægløsning, men der er selvfølgelig undtagelser. 

Anmeld Citér

19. marts 2020

Anonym trådstarter

M O R til J Vega skriver:

Jeg fik en MA i uge 10. Blødte on a off i 6 uger. 
Hvis du kun har blødt i to dage efter aborten i uge 11, er du så sikker på det hele er kommet ud som det skal? Er du tjekket med en scanning at livmoderen er Tom efter aborten?

mit hcg var på 17000 dagen inden abort i uge 10,  6-7 uger efter var det hcg’et på 12. Og 2,5 måned efter aborten var jeg gravid igen. 
Nu er jeg gravid i uge 15. 

Det tager normalt ca. omkring 6-8 uger før kroppen er klar til ny ægløsning, men der er selvfølgelig undtagelser. 

Hej igen hehe jeg er ked af det du gik gennem det . Men tillykke med graviditeten . Nej det er jeg ikke. Jeg blødte meget efter aborten i 2 dage . Så stoppede det så starte lidt plet brun blødning i 2 dage .  Jeg ved hvis jeg har højt hcg så starte mit opkast og kvalme med det samme .  Så det forvirre mig . Plus jeg er mega træt og har lidt kvamle . Men jeg tror jeg prøver at teste om en uge og se tiden an . Jeg ved ikke om det kan lade sig gøre at bliver gravid så hurtigt igen ? 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.